Gassan watches (eigen horlogemerk)

Moest gister wachten op de winterbanden wissel, als dus maar een boekje bij gepakt om de tijd te doden.
Het was top Gear, stonde zeer leuke horloge advertenties is maar in een zal ik eigen horloges van gassan.
Ik werd er niet enthousiast van maar ik wist niet dat ze zelf ook een lijn hadden, net op hun website gekeken en het lijkt dan toch op een plakmerk.
Jammer, maar ze hadden zoveel meer kunnen doen
Kende jullie deze al? Kon er met de zoekfunctie niets van vinden

Mmm 13 in een dozijn modellen, ik vind het niks.

1 like

Wordt er niet warm van :joy:

21

Ik zag de advertentie ook al een paar keer voorbijkomen. Ik kan me niet voorstellen dat ieMand met enig verstand van horloges dit koopt.

Edit: zit net op hun site te kijken, t zijn allemaal quartz horloges in de 200-300 euro range. Dus waarschijnlijk meer voor een eenmalig (trouwpak) optreden.

China China China Town…

Haha sta je daar een jeager lecoultre om je pols te passen, word je geattendeerd door de verkoopster dat het juweliershuis ook een eigen horloge lijn heeft… Komen ze met deze meuk aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ligt het aan mij of staat hier toch best vaak ‘Gassan’?

5 likes

Ligt echt aan jou. :roll_eyes::nerd_face::joy:

1 like

Jij: ik kom voor een Rolex Submariner

Zij: hebben we even niet, maar koop ondertussen een horloge van onze lijn, zodra die stilvalt kan je je Rolex ophalen.

3 likes

Soort van klanten binding :rofl:

Het is in ieder geval apart te noemen, heeft gassan nog meer cheap ass merken of alleen hun eigen troep en ultra luxe?

Vooral de ‘Zwiterse’ kwaliteit…

1 like

Je kunt je afvragen of de Rolexen daar wel uit Zwitserland komen. Stel je toch eens voor… Al die mensen die dan gaan zeggen dat ze het verschil echt niet konden zien…

1 like

Zwiterland dus volgens Gassan.

1 like

Zwiterland is een chinese provincie btw!!!

1 like

Bolex Zwiterland
Zwiter is Duits voor Twitter? Dus Twitterland?

1 like

Oh hahaha ik zie het serieus nu pas… :joy::joy:

Tsja… Fantasieloos. Ziet er allemaal erg Alibaba uit (de leuke / goeie Chinese horloges die er ook zijn niet te na gesproken).
Een beetje van: Je staat op Schiphol… Haast… Shit, vergeten mijn horloge om te doen… Nou ja, dan maar even een klokkie bij Gazan uhh pardon, Gassan halen…

Zwiterland. Als er aan die Gassan horloges net zo veel ontbreekt als aan letters in hun referentie voor kwaliteit, heb ik daar niet zo’n goed gevoel bij.

Edit; ter aanvulling:
Enige tijd geleden kocht ik op eBay een ‘Tevise’ horloge. Automaat. Glasbodem. Zwarte kast, Gouden indices. Blauwe sunburst dial. Zwarte milanese band. 40mm. Mooi doosje. Kussentje. Tag. Gratis verzending. De hele reutemeteut voor us$15,-- (!)
Dat wou ik wel eens meemaken. En eerlijk, het viel (valt) niet eens tegen. Hij loopt ook nog netjes gelijk.
Inkopers bij Gassan: Opgelet! Origineel Zwitselse kwaliteit.

Eigen foto’s:

1 like

Ziet er netjes uit voor 15 dolar :+1:t2:, dacht eerst dat er televisie stond :sunglasses:
Ding zit er 10x beter uit als dat van gassan en automaat ook nog en gratis bezorging, win win win situatie

1 like

China China town, terwijl er op die … wat voor horloges moet doorgaan ‘swiss made’ staat.

Wat moet ik hierover nou vinden?
Gassan, waar de ene na de andere Rolex je tegenmoet glimt.
Betaalbare quartz horloges voor iedereen. Ik kan het niet rijmen.
Naar de Bugatti dealer gaan, en vragen of er ook een mooie Renault Clio beschikbaar is, lijkt mij een mooie metafoor.