Gatsc

Horloge verkocht Geralt (@Gatsc . Vlotte communicatie, prettig contact en snel afgehandeld. Aan te raden! :ok_hand: Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Geralt. Vlotte communicatie en snelle deal gesloten. Aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan @Gatsc , net zoals de vorige keer snelle en vriendelijke communicatie en netjes een bericht zodra het ontvangen was. Weer tot de volgende Geralt!

1 like

Horloge verkocht aan Geralt @Gatsc . Hele prettige communicatie en super vlot afgehandeld. Zeer zeker aan te raden!

1 like

Horloge verkocht aan @Gatsc, prima koper. Vlotte communicatie en betaling. Prima!

1 like

Welgemeend advies ontvangen van @Gatsc. Betrokken en attent! Geralt bedankt :+1:

1 like

Geralt heeft een horloge van me overgenomen. Prettig en vriendelijk contact. Afhandeling eveneens dikke prima! :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @Gatsc. Prettig contact en snel geregeld.

1 like

Ik sluit mij bij bovenstaande posts aan. Horloge verkocht aan @Gatsc. Prettig contact en netjes een bericht bij ontvangst. Aanrader!

1 like

Vapaus Veli verkocht aan Geralt; prettige en snelle communicatie, doortastende koper!
Zeer positieve ervaring!

1 like

Prachtige Bulova mogen overnemen van @Gatsc. Snelle, goede communicatie vooraf en een gezellige ontmoeting tijdens de koop. Bedankt Geralt :+1:.

1 like

Geralt (@Gatsc) heeft een bandje van mij overgenomen. Leuke communicatie en vlotte afhandeling. Mag hij vaker doen :grin:

1 like

Horloge verkocht aan @Gatsc. Deal was snel gemaakt en idemdito betaling. Top!

1 like

Idem! Niks aan toe te voegen.
Goed zaken doen met heer @Gatsc :ok_hand:

1 like

Leren bandje verkocht aan @Gatsc. Verliep helemaal prima en hij is attenter dan Geralt of Rivia.

Dank en graag tot de volgende!

1 like

Toffe ruildeal gedaan. Alles zoals besproken, vlotte nette verzending.
Prettig zakendoen
:star::star::star::star::star:

1 like