Horloge verkocht Geralt (@Gatsc . Vlotte communicatie, prettig contact en snel afgehandeld. Aan te raden! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Vandaag een horloge verkocht aan Geralt. Vlotte communicatie en snelle deal gesloten. Aanrader!
Bandje verkocht aan @Gatsc , net zoals de vorige keer snelle en vriendelijke communicatie en netjes een bericht zodra het ontvangen was. Weer tot de volgende Geralt!
Horloge verkocht aan Geralt @Gatsc . Hele prettige communicatie en super vlot afgehandeld. Zeer zeker aan te raden!
Geralt heeft een horloge van me overgenomen. Prettig en vriendelijk contact. Afhandeling eveneens dikke prima!
Ik sluit mij bij bovenstaande posts aan. Horloge verkocht aan @Gatsc. Prettig contact en netjes een bericht bij ontvangst. Aanrader!
Vapaus Veli verkocht aan Geralt; prettige en snelle communicatie, doortastende koper!
Zeer positieve ervaring!
Prachtige Bulova mogen overnemen van @Gatsc. Snelle, goede communicatie vooraf en een gezellige ontmoeting tijdens de koop. Bedankt Geralt .
Geralt (@Gatsc) heeft een bandje van mij overgenomen. Leuke communicatie en vlotte afhandeling. Mag hij vaker doen
Leren bandje verkocht aan @Gatsc. Verliep helemaal prima en hij is attenter dan Geralt of Rivia.
Dank en graag tot de volgende!
Toffe ruildeal gedaan. Alles zoals besproken, vlotte nette verzending.
Prettig zakendoen