Mannen, ik vind hem zo leuk dat ik ze verkoop… Echt dus. Wil je meer weten: let me know. Zie hier de details, via de link in dat stuk kun je je direct aanmelden voor een exemplaar. Deposit volgt dan snel. Mail me anders via stephan@forasec.com
Mooi, maar wel iets te fors voor mijn smalle
pols…
Ik heb ook slechts 16cm pols. Als ik die maten lees zoals “lug to lug 54-55 mm” heb ik het idee dat ik zeker 5cm tekort kom. Nu kan ik natuurlijk 40 kilo zwaarder worden, maar dat is ook geen briljant idee ;).
Ik vind hem ook heel mooi, maar ik snap de keuze voor een handwinder met maanfase en volledige kalender niet. Dan vind ik een automaat een stuk makkelijker. Die kun je dan in een winder doen als je hem niet draagt.
En ik heb natuurlijk de rattraprante al in bestelling staan…
Ik vind hem ook heel mooi, maar ik snap de keuze
voor een handwinder met maanfase en volledige
kalender niet. Dan vind ik een automaat een stuk
makkelijker. Die kun je dan in een winder doen als
je hem niet draagt.
+1
En ik heb natuurlijk de rattraprante al in
bestelling staan…
je kan er natuurlijk een ritueel van maken om hem elke dag op te winden ook al draag je hem niet. Die lug to lug is voor mij een dooddoener.
De Legen Diver is 51 en dat is al net op het randje.
Wat Marco zegt, die lug to lug maakt dat een grote groep afhaakt, maar ja, er worden er maar 85 van gemaakt dus die zullen wel zo weg zijn. Ik heb zelf een legend diver gehad en die was dus eigenlijk te groot, deze dus maar niet aanschaffen. Wel een heel gaaf ontwerp.
Ik vind hem ook heel mooi, maar ik snap de
keuze
voor een handwinder met maanfase en volledige
kalender niet. Dan vind ik een automaat een
stuk
makkelijker. Die kun je dan in een winder doen
als
je hem niet draagt.
+1
En ik heb natuurlijk de rattraprante al in
bestelling staan…
+1
Het rode logo vind ik niet zo mooi staan op de wijzerplaat.
Absoluut een gave klok!
De Challenger (onder de kop watches te vinden)
vind ik eigenlijk nog leuker. Benieuwd naar wat
deze gaat kosten…
Die waren 333 excl. BTW. Volgens mij allemaal al weg. Ik kan het nog wel proberen, misschien heeft iemand afgehaakt.Stuur me je gegevens als je interesse hebt.
Absoluut een gave klok!
De Challenger (onder de kop watches te vinden)
vind ik eigenlijk nog leuker. Benieuwd naar wat
deze gaat kosten…
Die waren 333 excl. BTW. Volgens mij allemaal al
weg. Ik kan het nog wel proberen, misschien heeft
iemand afgehaakt.Stuur me je gegevens als je
interesse hebt.