Gave Retro :)

Van Emile Chouriet, de Héritier Windows

40 mm.

-> Site

2 likes

Tja, ik weet niet goed wat ik ervan vindt.
Eigenlijk best wel mooi en eenvoudig na wat langer gekeken te hebben maar ik ben toch meer van wijzertjes.

groetjes Lenno

1 like

Een ronde Chronoswiss:

2 likes

zijn toch wel heel verschillende horloges hoor.

Chronoswiss gebruikt meest Eta.

Emile Chouriet manufactuur

1 like

Natuurlijk, maar ik kreeg onmiddellijk de associatie. Volledig digitale automatische horloges komen wel meer voor.

1 like

Het zal wel ff wennen zijn maar is het zaterdag de 3e of de 21e?

Sunday staat in ieder geval voor zondag.

1 like

Ehhh ja idd. Hahahaha.

Ik denk zondag 21. Want anders zou het 21:50 zijn en ik geloof niet dat dit een 24-uurs horloge is.

1 like

Dan bedoel je dus zondag 21…

Lijkt mij zondag de 21e, bijna tien voor drie…

De datum is 21. De 03 zijn de uren. De 50 zijn de minuten. En sunday is toch echt zondag. :grinning:

Ko

2 likes

Op zich niet verkeerd als je een digitale weergave wil. Enkel vind ik de indeling nu al niet zo handig. Zie dan liever een Zeitwerk, maar tja,… die zal waarschijnlijk iets meer kosten. :slight_smile:

1 like

Vind dit echt niet mooi, maar de Ice Cliff daarentegen wel heel fraai. Die doet me beetje aan de Royal Oak denken.
Ken het merk verder niet, maar €1200 voor een manufactuur(??) is natuurlijk prima!

Juist, verbeterd. Ik bedoelde inderdaad dat de 21 wel de datum zou zijn omdat die waarschijnlijk niet het uur aangeeft.

Valt wel een beetje op dat 90% van de dealers in China zit. Doet me iets vermoeden over het werkelijke land van herkomst… …procentueel zal het dan wel weer net-aan Zwitsers mogen heten.

Over China gesproken…:grinning:
Ook een leuke retro…

1 like