Gijsbertjan is een nieuw forumlid die begrijpt hoe het op dit forum werkt en zou moeten gaan als je als nieuw forumlid iets wil kopen. Om zijn interesse kenbaar te maken ontving ik een uitvoerige, keurige mail met wat achtergrondinfo.
Omdat ik had aangegeven wel f2f te willen afspreken/overdragen aan “gekende” forumleden, heb ik hem gevraagd mij te overtuigen waarom ik dit aan hem, als nieuw forumlid, zou doen. De aanvullende informatie die ik ontving gaf mij voldoende vertrouwen (na wat extra huiswerk te hebben gedaan) om met hem af te spreken voor de overdracht. Met zjjn bod was ik inmiddels al akkoord want dat was gewoon keurig (en dat zien we ook nogal eens anders bij nieuwe forumleden, toch?). De communicatie was helder en ging vlot.
Het vertrouwen is vandaag tijdens de f2f overdracht zeker niet beschaamd. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en ik heb een goed gevoel overgehouden aan deze verkoop!
De ervaring was geheel wederzijds. Prettige ontmoeting, als relatieve beginneling nog even wat uitleg gekregen over het horloge, horloges en horlogemakers in het algemeen en ook wat tips tav dit forum gekregen.
Marco bedankt, ik ben erg gelukkig met mijn nieuwe aanwinst!
Deze ochtend heb ik de Submariner aan @Gijsbertjan verkocht in een erg vlotte transactie. De communicatie op voorhand was duidelijk en de afspraken werden snel vastgelegd. In een erg leuke ontmoeting verliep de deal erg correct en werd alles probleemloos afgehandeld.
Het was een plezier om met Gijsbertjan zaken te doen en ik kan hem van harte aanbevelen als een erg betrouwbaar forumlid.
@Gijsbertjan, nog veel plezier gewenst met de Submariner!
Eergisteren een deal gesloten met Gijsbertjan omtrent de King Quartz 4822-8000. De onderlinge communicatie verliep uiterst soepel en was glashelder. Afspraak volledig nagekomen, en ter bevestiging na levering nog foto van de correct gearriveerde buit mogen ontvangen. Ik kan Gijsbertjan derhalve aan een ieder van harte aanbevelen!
Vanmiddag een horloge overhandigd aan Gijsbertjan @GBJ en dat was een prima ervaring! Van de oorspronkelijke verkoper wist ik dat hij ook interesse had in het horloges wat ik kort ervoor had aangekocht, zodoende hem benaderd nadat ik weer ‘ns teveel tegelijk had gekocht De communicatie verliep probleemloos en we kwamen snel tot een deal.
Ik zou Gijsbertjan als forumlid en koper zeker aanraden!