Ge-G-shocked

En ja hoor, weer een slachtoffer :+

De “ouderwetse” 5600 serie heb ik altijd het mooiste gevonden, maar ik heb simpelweg te kleine polsen om dusdanig geweld aan de arm te dragen :frowning:

Tot ik de tip van de resin schakelband kreeg (bedankt Joost (tu)) en uiteindelijk toch de stap genomen heb :smiley:

Vanwege de resin schakelband In eerste instantie wilde ik deze

Maar ik ben persoonlijk niet zo’n fan meer van de reverse displays en wilde daarom deze

Maar die had weer niet de schakelband, waardoor ik weer met zo’n lange flap bleef zitten :frowning:

Uiteindelijk de juiste combi gevonden bij tiktox in Engeland, een casio gw-m5600-1e/bc, ofwel de retro van het oermodel, echter met alle functies zoals radiogestuurd, etc. EN de schakelband! In één woord perfekt :~

En zelfs confortable om een 16,5 cm pols :+

Nice!!! Als het goed is krijg ik volgende week de reverse display versie binnen. Ik heb hem geruild voor mijn GA110. Een heerlijk model en dito klok. Wordt mijn eerste atomic.

gaaf hoor met die schakelband, ook iets voor mij, ik heb zo mogelijk nog dunnere polsen (15/16cm). Persoonlijk vind ik die reverse displays wel cool.
Ik heb al een casio, ultieme vakantieklok maar die is eigenlijk te groot. niet zozeer vanwege de diameter maar meer vanwege de bandaanzet. Veel plezier met deze aankoop.

Ziet er goed uit, proficiat(tu)(tu)(tu)

Grappig dat je zo precies de combo gevonden hebt die je zoekt. Van harte!

Zelfs Marco T aan de G!
Ik heb gister besloten om mijn reverse display 5600 te ruilen met de GA 100, de "Nail polish special " van Dreski.

Beetje met pijn in mijn hart want de specificaties liegen er niet om. Atomic, solar. Maar ik kan niet zo goed overweg met alleen cijfertjes. Ik heb wijzers nodig! Dus dan maar een ana digi!

hharry Schreef:

Zelfs Marco T aan de G!
Ik heb gister besloten om mijn reverse display
5600 te ruilen met de GA 100, de "Nail polish
special " van Dreski.

Beetje met pijn in mijn hart want de specificaties
liegen er niet om. Atomic, solar. Maar ik kan niet
zo goed overweg met alleen cijfertjes. Ik heb
wijzers nodig! Dus dan maar een ana digi!

Ik zal er goed voor zorgen. :wink: En de GA100 is onderwerg! Maar dat wist je al. :smiley:

van harte met je aanwinst … ziet er nu ik hem zo zie nog beter dan dat ik had gedacht :wink:

veel plezier ermee… en neem maar mee als je een bakkie komt doen (tu)

Gefeliciteerd met dit fraaie horloge. Mooie foto’s!

van harte met deze mooie klok(tu)

Ziet er strak uit.