Ge-wel-di-ge vulpen ... !

De nieuwe Anura Rafael Write Time

.

.

.

.

.

CHF 245.000,00

-> Site

9 likes

Wat een ding! Wel vet

1 like

Lijkt me een zeer onhandig ding.

1 like

Tecnisch erg mooi, maar daar houdt het dan voor mij ook gelijk op.

1 like

Fantastisch. Het idee, de uitvoering, echt heel er goed gedaan.

1 like

Prachtig ding, maar wat een BS op die website.
Vooral dat er “uren design tijd” in zijn gegaan. zal toch wel wat meer tekenwerk hebben gevergd, mag ik hopen.

2 likes

Ja leuk, maar met een horloge om mn pols ben ik toch wat minder bang voor vlekken :wink:

1 like

Je hebt dan ook gelukkig enkel het uurwerk om je pols. Je kan hem enkel overzetten op de pen.

2 likes

:joy:

De combinatie pen en uurwerk is verre van nieuw maar levert eigenlijk nooit een goede combinatie op. Het is vaak of een slechte pen, of een slecht uurwerk en soms zelfs beide. Ik weet dat Glycine ergens in de jaren veertig een mechanisch uurwerk in een pen heeft weten te krijgen (patent registratie) maar hier bestaan geen afbeeldingen van en er is ook geen exemplaar van bekend. In de jaren zeventig is men begonnen met quartz uurwerken in pennen, vaak als venster met een digitaal display, eerst als LED later in LCD. Eigenlijk is de enige geslaagde variant een pen van Cartier met geĂŻntegreerd quartz uurwerk. Hier heeft men diverse modellen van gemaakt die er best goed uitzien en ook praktisch zijn.

Met alle respect voor de techniek, deze hybride pen / horloge levert vooral een onpraktische combinatie op.

1 like

Dit zie je ook nooit op de bouw:

Maar zelfs als het een goede pen met een goed uurwerk is vind ik het gewoon “lame”.

1 like