Gearriveerd....nieuwe aanwinst

Zojuist opgehaald bij het postkantoor:

Indrukwekkende klok! Groot en metv eel knopjes en (dus) leeswerk. Klein minpuntje: de doos valt tegen. Dit is nl. een ‘ordinaire’ zwarte hard-kartonnen doos met witt-kartonnen '‘wikkel’. Hoe verwend je kan raken met mooie houten, gelakte dozen of lederen dozen… Van de andre kant kun je alle dozen toch niet tentoonstellen en verdwijnen ze meestal in een kast.

Niels

gefeliciteerd met dit leuke horloge !

Proficiat, prachtige watch.
Om alles in te stellen moet je dus minimaal vwo hebben gehad.
Veel plezier ermee.

Erg stoer! Wat zit er voor uurwerk in?

Voor dit horloge ook nog een vliegbrevet (X-wind!).

Mooie klok! Gefeliciteerd.

Groeten, Tom V.

Uit mijn hoofd een Valjoux 7750

Nette klok! Heel veel draagplezier, en de extra’s zien er ook goed uit :slight_smile: !

Mooie klok! Gefeliciteerd!

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. Het is een formidabel horloge met zoals je zelf al vermeld, behoorlijk wat ‘toeters en bellen’. Veel plezier ermee (tu)
En ach die kartonnen doos, dat is net als bij de mens; uiterlijk vertoon kan soms tot verwarring lijden. Immers “de schoonheid zit van binnen” :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Zo ongeveer wel ja :wink:

Niels

Helemaal correct! Ik moet zeggen dat ik het best knap vind dat er daarbovenop nog extra features zitten en zeker voor dat geld.

Niels

Precies. En de klok is immers belangrijker dan de doos!

Niels

MOOI! Hamilton, Amerikaans toch? Of laat ik me nou in de luren leggen door de naam?

Gefeliciteerd!

leuke klok…(tu)

van harte met je nieuwe aanwinst

Da’s een hartstikke mooi horloge! (tu)

WOW gefeliciteerd

Bijna… Van origine is het inderdaad amerikaans, maar tegenwoordig volledig zwitsers (Swatch group). Maar naam en historie blijven natuurlijk amerikaans. Een tijd lang een beetje kwijnend bestaan geleid geloof ik, maar als je nu hun modellenlijn ziet… Vooral de Khaki serie en de Jazzmaster serie kunnen mij bekoren. Zeker de moeite waard en voor een nette prijs (nog wel).

Niels

Niels2 Schreef:

Zojuist opgehaald bij het postkantoor:

Indrukwekkende klok! Groot en metv eel knopjes en
(dus) leeswerk. Klein minpuntje: de doos valt
tegen. Dit is nl. een ‘ordinaire’ zwarte
hard-kartonnen doos met witt-kartonnen '‘wikkel’.
Hoe verwend je kan raken met mooie houten, gelakte
dozen of lederen dozen… Van de andre kant kun je
alle dozen toch niet tentoonstellen en verdwijnen
ze meestal in een kast.

Niels

Hoezo per post?
Je hebt hem dus niet bij een plaatselijke juwelier gekocht.
Bij wie dan, als ik vragen mag?

Gr.JanJ.

Klopt. Via Ebay.com. Als je dan gaat zoeken op Hamilton krijg je een lijstje waar ook verkoper ‘Timeparadise’ tussen staat. Dit blijkt een betrouwbaar adres. Het horloge wordt dan vanuit Singapore verstuurt.

Tipje… :wink: ?

Niels

Zeker Mooie Klok.

Ik heb de bruin leren band X-Wind.
Maar de mijne zat in een zwarte doos met daarin een alu doos bekleed met oranje “leer” boekjes en een garantie kaart achter in het boekje geplakt.

Veel plezier ermee!
Ik draag hem nu een aantal weken en kan niet anders zeggen dat hij erg word gewaardeerd door mij en mijn omgeving.

Valjoux 7750 is inderdaad het binnenwerk