Geband van WUS

Tja, als de maker van het filmpje dezelfde taal op WUS heeft gebruikt levert 'm dat een ban op. Zo zijn de regels daar nu eenmaal.

Als hij dat inderdaad gedaan heeft vind ik dat nog terecht ook. Zo ga je niet met andere mensen om.

Ik moest ook wel een beetje gniffelen om het filmpje. De moderatie op WUS slaat overigens nergens op vooral in de merkenfora. Kijk maar naar het Doxa forum, iedere kritisch noot werd gelijk gedelete.

leeuwentemmer Schreef:

Dacht eigenlijk dat het gewoon een grapje was en
als Ernie verstandig was geweest had hij het
gewoon langs zich heen laten gaan. Praktijk wijst
uit dat social media willen corrigeren alleen maar
averechts werkt.

Blijkbaar (en jammergenoeg) heeft Ernie inmiddels een mindset ontwikkelt, waarin zijn werkelijkheid anders is dan die van de rest van de wereld. Het niet hebben van een gevoel van humor vindt ik echter zorgwekkend. Maar, ik weet niet wat er bij WUS allemaal schtersteekt. Hier is het gelukkig gezellig, de moderatie te doen :wink: en laten we het vooral zo houden!

Hilarisch! Dit maak je niet uit woede, maar uit liefde en met een goed ontwikkeld gevoel voor satire!

Nu nog één voor HF en DZVL! Wie?

Prachtig gevoel voor humor!!

Ik had 'm al eens in de versie van een BMW GS motorfiets gezien. Maar deze is zeker zo leuk! Ik lag dubbel! ‘5000 posts en 3 jaar voor niets’… Geweldig! En de maker zal extra blij zijn met de reacties van de WUS-eigenaar: ‘… you have made your point and I not forget.’ Dat krijg je er als maker toch gewoon bij als cadeautje!

Als je geschoren wordt, moet je stil blijven zitten!

Menno

Edit: als je probeert de (horlogewereld naar je hand te zetten (TZ-UK vragen het te verwijderen) gebeurt er dus dit:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=6UiwhG5YTXw[/media]

en dit:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=PH4Zte32uWY[/media]

Misschien niet grappig meer, maar wel een voorbeeld van de realiteit.

Alsof Eddie wakker gaat liggen van Ernie’s “I will not forget”.
Ernie laat zich zo wel heel erg van zijn slechte kant zien, zal 'm geen goed doen.

Tom Koerts Schreef:

Ik moest ook wel een beetje gniffelen om het
filmpje. De moderatie op WUS slaat overigens
nergens op vooral in de merkenfora. Kijk maar naar
het Doxa forum, iedere kritisch noot werd gelijk
gedelete.

Dat gaat inderdaad erg ver, zolang het commentaar toelaatbaar is lekker laten gaan. Kritiek moet kunnen, daar is het een forum voor.

Hetzelfde filmpje is er ook met een andere (nederlandstalige) hilarische nasinchronisatie.
Toets bij youtube als zoekopdracht even “Hitler” en “bedrijfsuitje” in,
ik krijg zo snel geen koppeling gemaakt.

Ik heb niet gevolgd waar het over gaat. Maar 't filmpje ansich was hilarisch. :smiley:

thieuster Schreef:

Ik had 'm al eens in de versie van een BMW GS
motorfiets gezien. Maar deze is zeker zo leuk! Ik
lag dubbel! ‘5000 posts en 3 jaar voor niets’…
Geweldig! En de maker zal extra blij zijn met de
reacties van de WUS-eigenaar: ‘… you have made
your point and I not forget.’ Dat krijg je er als
maker toch gewoon bij als cadeautje!

Als je geschoren wordt, moet je stil blijven
zitten!

Menno

Edit: als je probeert de (horlogewereld naar je
hand te zetten (TZ-UK vragen het te verwijderen)
gebeurt er dus dit:
http://www.youtube.com/watch?v=6UiwhG5YTXw

en dit:
http://www.youtube.com/watch?v=PH4Zte32uWY

Misschien niet grappig meer, maar wel een
voorbeeld van de realiteit.

Tsja flauw maar dit soort dingen willen tegengaan is de goden verzoeken…

TZ is een leuke site die zichzelf goed in toom houdt. Verkopers of andere malafide figuren worden er ook geweerd. De sfeer is meestal goed, soms scherp maar in ieder geval veelzijdig en altijd de moeite waard om even door te bladeren.
WUS is niet meer zo leuk als enige jaren geleden. Vol reclamezuilen, banners, een miljoen stoffige fora en een steeds meer rigide wordende controle.
TZ is mijn favoriet en hoewel Eddie geen makkelijk mannetje is heeft het de sfeer van een Britse Pub. Vriendelijk, soms met een stiff upperlip, soms platvoers en ruig maar meestal met humor en een glas lauw bier.

Hmm, lauw bier :slight_smile:

hharry Schreef:

TZ is een leuke site die zichzelf goed in toom
houdt. Verkopers of andere malafide figuren worden
er ook geweerd. De sfeer is meestal goed, soms
scherp maar in ieder geval veelzijdig en altijd de
moeite waard om even door te bladeren.
WUS is niet meer zo leuk als enige jaren geleden.
Vol reclamezuilen, banners, een miljoen stoffige
fora en een steeds meer rigide wordende controle.
TZ is mijn favoriet en hoewel Eddie geen makkelijk
mannetje is heeft het de sfeer van een Britse Pub.
Vriendelijk, soms met een stiff upperlip, soms
platvoers en ruig maar meestal met humor en een
glas lauw bier.

Nou ja, voor echte gezelligheid daar, zul je toch heel wat warnm bier moeten drinken. Het heeft een hoog ouwe-jongens-krentebrood gehalte en wordt redelijk gedomineerd door een aantal notoire veelposter, die op alles reageren.

Voorts vindt ik zelf dat er veel te veel wordt geschreven over het flippen van horloges, de waardevastheid, weinig over horloge-technische aspecten en lijkt het leven van velen te draaien om de Sales Corner.