Deze uit 1967. Ligt op me te wachten bij Amsterdam Vintage Watches…Is denk ik alleen al weg wanneer ik de fondsen bij elkaar heb.
Ik heb een geboortejaar (niet geboortemaand ) Tuna uit '79.
Het idee dat dit horloge even oud is als ik vind ik vooral een leuke gimmick.
Mijn marinemaster is uit het geboortejaar van mijn zoon. Ik denk (nu) dat ik die voor hem ga vasthouden voor als hij 21 wordt. Duurt alleen wel nog een jaar of 16 .
Oh, dat gaat heel snel hoor
Het is mij, zelfs na lang zoeken, nog niet gelukt om een horloge uit mijn geboortejaar te bemachtigen. Wel ben ik op deze speurtochten een leuke website in de UK tegengekomen. Op deze site kan je zelfs zoeken op “Birth Year”.
http://www.vintage-watches-collection.com
Zelf heb ik daar nog niets gekocht. Mochten er leden zijn, die wel ervaring hebben met dit bedrijf, dan hoor ik dat graag. Prijzen zijn uiteraard in Engelse Ponden.
Nog geen helaas maar ben druk op zoek.
Als iemand een Breitling, Omega of Tudor uit 1992 heeft hoor ik het graag!
Als romanticus vind ik een horloge uit je geboortejaar wel wat hebben. Ik ben er nog niet uit of ik een wil uit mijn eigen geboortejaar of dat van mijn zoontje. Babysitten op een Rolex tot de kleine groot genoeg is, er zijn ergere dingen, denk ik dan.
Van mij mag het nog heel lang duren hoor. Of hij krijgt hem pas als ie 35 is. Kan ook…
Verkocht op exact mijn geboortedag in 1990, bij toeval tegen het lijf gelopen. NL geleverd en geheel compleet!
Niet uit mijn geboortejaar maar deze HFLE werd een paar dagen voor de geboorte van mijn kleinzoon uitgeleverd.
Toen vond die er niet veel aan denk ik maar heb toen wel beloofd dat het voor hem is op zijn 18de verjaardag.
Ik hoop dat ik het zelf kan overhandigen.
Blijft een geweldig mooie, deze
Ik was er niet naar opzoek, maar het kwam op me pad. En eerlijk gezegd geeft dat geboortejaar het bezit wel een extra dimensie!
1951 is mijn geboortejaar. Ik ben dus al oud, maar nog niet dood. Soms komt het verlangen in mij naar boven om een horloge uit mijn geboortejaar te bezitten. Maar ja, het mag niet roestig zijn, moet goed lopen, een beetje oud eruit zien mag, maar het moet wel ooglijk zijn. (Ik ben dus anti vintage). Nou ja, als iemand iets wil aanbieden …
Mooi! Zelf op zoek naar een uit ‘79
Schitterend jaar met genoeg mooie horloges, zo maar even snel een paar van chrono:
Same here.
Ga ook nog eens hiervoor, maar vindt het leuker om er tegenaan te lopen in plaats van actief zoeken op jaartal.
Hartstikke bedankt!! Die IWC, daar gaat m’n hartje sneller van kloppen! Wie weet!