Wie o wie kan mij helpen!
Waarschijnlijk ben ik niet de enige op het forum die de datum ooit ging verzetten en vervolgens een losse kroon beet had…
Nadat ik de nodige scheldwoorden uitkraamde ben ik contact gaan zoeken met de plaatselijke juwelier(in Oss). Nadat ze hem hebben onderzocht kreeg ik een appje waarin werd aangegeven dat Swatch group ze helaas geen onderdelen leverde en ze dus niet verder konden met mijn Hamilton.
Omdat het een schroefkroon is diende er ook een nieuwe kastbus in geplaatst te worden bij een universeel onderdeel. Dit was dus ook geen optie.
De tweede juwelier in Oss kon ook geen onderdelen aankomen maar gaf aan dat ze het horloge wel naar Hamilton konden opsturen voor reparatie. Met de kanttekening dat dit minimaal 3 weken was, maar ze keek er niet van op als het 6 weken ging duren.
Graag vraag ik jullie hulp, wat kan ik het beste doen? Of is er toevallig iemand aanwezig op het forum die weet hoe hij dit wél zelf kan oplossen? Of iemand die Swatch Group onderdelen kan aankomen?
Hamilton Khaki Navy Scuba
H645150
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Ralph