Gebruik van complicaties

Kunnen hun er thuis om lachen?

1 like

We liggen dubbel :smile:

2 likes

Ik betaal altijd grif geld voor mn chronos maar gebruik de chrono functie nooit. Ik vind het gewoon mooie horloges.

3 likes

Die rontonde was natuurlijk erg grappig.

Shampoo, shampoo, shampoo. :slight_smile:

Tweede tijd op aerospace wel eens, simpel in te stellen en iets sneller dan rekenen. Ook mijn alarm. Maar ja, quartz complicaties zijn wel handig maar niet helemaal echt.

Ik gebruik de chronograaf wel regelmatig eigenlijk. Datum vind ik vervelend, zo’n gedoe met instellen in de ochtend.
Als een gangreserve-wijzer ook een complicatie genoemd mag worden gebruik ik die wel vaak. :smiley:

En toen ik nog een GMT had gebruikte ik dat ook wel veel. Handig met familie in het buitenland die je nog weleens wil bellen.

1 like

Datum en dag (die wil ik zo nu en dan wel eens vergeten) en de duik ring. Zoals velen timen van een eitje ofzo, korte taken, maar ook of ik niet te lang in de sauna zit. Met mn slechte ogen zie ik namelijk dat zandlopertje niet… :nerd_face:

1 like

Ik draag doordeweeks bijna nooit een horloge :see_no_evil:
Maar als ik er een in mijn vrije draag, dat doe ik dan weer wel veel, vaak meerdere per dag, dan gebruik ik voornamelijk tijd en datum.
Een enkele keer gebruik ik de diving bezel om te timen. Hetzelfde geld voor de chronograaf functie op mijn Speedmaster. Denk dat het in de wereld van de horloges hetzelfde is als in de wereld van de auto’s. Leuk als er veel extra’s op zitten en leuk om te weten dat ie het kan :sunglasses::+1:

2 likes