Gebruiksvoorwerp

In de loop der jaren ben ik (merk ik nu) horloges meer en meer als gebruiksvoorwerp gaan zien. Dat heeft kennelijk ook invloed op de wijze van opbergen :grimacing:

28 likes

Ligt daar een pre moon speedy op het schoteltje?

2 likes

Dit ziet eruit alsof je de “patina” op kast en band wil versnellen door ze zo op te bergen.:wink:

1 like

Dat er krassen komen naar aanleiding van het dragen snap ik, maar dit is gewoon zonde.

11 likes

Ja, klopt.

Smakelijk​:+1::grin:

Da’s een mening.

3 likes

Ik heb eigenlijk voornamelijk vintage (oud tot erg oud), al “voorgekrast” en ik leg ze er uiteraard wel met beleid op (of pak er eentje af) want ze moeten wel gewoon blijven werken.

2 likes

Vind het zo wel karig eerlijk gezegd. Zou er op z’n minst een beetje zout, peper en een slaatje bij doen

3 likes

En bij horloges in een koffer uiteraard een tandenborstel en een onderbroek :wink:

Code Red! CODE RED!!! :scream::scream::scream:

5 likes

Inderdaad dit is echt onnodig afraggen…
Ik zou een mooie horlogedoos kopen als ik jou was…

2 likes

Ja snap ik.

Ik ben niet zo van de gebruikssporen dus ik vind het maar een enge foto! Zeker met die pre moon onderop.

Maar deze instelling is wel bevrijdend denk ik. Als in no worries. :+1:

1 like

Heb ik maar ben blij dat ik van de opberg-en-voorzichtig-doen-obsessie af ben.

4 likes

Slecht, slecht, slecht, maar wel heel herkenbaar.

Prachtig! Ik doe precies hetzelfde, alle draagklokken liggen bij elkaar op een hoopje.

1 like

Je moet zelf weten hoe je ermee omgaat. Voor mij zijn het uiteindelijk ook maar spullen, maar ga er wel anders mee om.

Wel grappig, hier keek iemand mee en zei gelijk; “Zonde, zo leg je je horloges toch niet neer.” :grinning:

1 like

Wel lekker overzichtelijk zo. :smile:

Je weet zo wel meteen waar ze zijn

Er liggen er ook in een safe-loket, dan wel netjes in bubble-enveloppen :wink: