Nog een paar uur geduld hebben en ik kan hier mijn nieuwe aanwinst showen! De dagen lijken de afgelopen week veel langer, de uren gaan echt veel trager voorbij, maar eindelijk is het zondag, over een paar uur komen de foto’s!!!
Foto’s ovb, want het lijkt me moeilijk weer om mooie plaatjes te schieten.
Het is voorlopig de laatste aanwinst(was de vorige ook al), maar deze is echt de laatste van dit jaar…
Raden naar mijn nieuwe aanwinst is mogelijk, maar let op ik heb geen prijzen in de aanbieding
Zo ik ben weer thuis, en wat een hoop reactie’s hier in mijn topic
Ok ik heb snel wat foto’s gemaakt, zo heb je geen Meistersinger en dan heb je er in eens 2!
Ik ben er echt super blij mee, het is echt een compleet ander horloge dan de nummer 2, de hoogte van de kast is anders door het uurwerk, de lugs zijn iets anders en buigen af richting de pols(volgen jullie me nog) en dan natuurlijk de kleur die iets afwijkt
Zo en nu stoppen we even met horloges kopen, ik heb dat mezelf en mijn vrouw belooft, misschien nog een mooi bandje voor de limited, niet omdat het bandje wat er op zit zo slecht is maar omdat ik carbon look bandjes zo leuk vind en dit het eerste horloge is dat ik bezit waar dat bij past!
Hans je wil niet weten hoe blij ik er mee ben, zo’n compleet ander horloge dan de nummer 2 maar toch ook het zelfde, en ja veel veiliger zo dan met de post, alleen jammer dat ik nu wel in de verleiding kwam om patat te bestellen, dat was het enige nadeel van de persoonlijke overdracht
Ik ben daar al geregistreerd, maar zag niks over wandklokken en ik ben me inlog en ww al kwijt! en kom er niet uit had al een nieuw ww aangevraagt, maar ik kom er niet meer in!
Wel gaaf hoor, net de hondjes even uigelaten en buiten is hij helemaal super!!!
Joep je zou hem in het echt moeten zien, ik ga volgende week eens proberen mooie foto’s te maken, het rood is echt super mooi vuur rood, en de reflecties zijn ook mooi door de zwarte wijzerplaat, ik vond die Magrette die Maardein gekocht heeft ook al zo mooi, en toen kwam deze in de zelfde kleuren combi, en tja die kon ik niet laten lopen!
Je kan toch ook één horloge met twee wijzers kopen ipv twee met één wijzer. Is goedkoper.
Ze zien er wel mooi uit hoor het is alleen helemaal niets voor mij die einzeigers. Ik moet echt precies de tijd kunnen aflezen.
Ik ben daar al geregistreerd, maar zag niks over
wandklokken en ik ben me inlog en ww al kwijt! en
kom er niet uit had al een nieuw ww aangevraagt,
maar ik kom er niet meer in!
Wel gaaf hoor, net de hondjes even uigelaten en
buiten is hij helemaal super!!!
ha ha ha …;)
Je hebt ze al gevonden zie ik ! ;),
je hoeft niets te doen Floris.
Ze zitten wat laag in voorraad, maar ze worden naar eind februari weer uitgeleverd.