Geduld wordt beloond, Nó 60 is born! (modemburner)

Een aantal van jullie kunnen je vast nog herrinneren dat ik begin dit jaar in Heerenveen geweest ben om bij Van der Klaauw een Ariadne te laten maken.
Hij zou ergens in augustus dit jaar klaar zijn, dit mede door de handgemaakte wijzerplaat van Benzinger.

Afgelopen Woensdag kreeg ik telefoon, nietsvermoedend pakte ik op… “Met van der Klaauw …je klokje is klaar” klonk het aan de andere kant van de lijn.
En even dacht ik nog dat een collega me aan het stangen was, aangezien deze me een half uur daarvoor vroeg wanneer de Ariadne klaar zou zijn maar dat was gelukkig niet het geval. (geloof me, ze zijn ertoe in staat :smiley:

Affin Ik heb donderdagochtend gelijk het horloge opgehaald en voldoet aan al mijn verwachtingen en stiekem mischien nog wel iets meer…
Christiaan was er ook zeer content mee, hij adverteerd niet met deze keuze van wijzerplaat en vertelde me dat , waneer hij er 80 zou willen, hij ze gewoon niet krijgt van Benzinger, dit was dan ook 1 van de 4 geleverde wellicht voor het gehele jaar ::o .
De plaat is net een Kameleon, mooi wit in zonlicht en bij kunstlicht spiegelend grijs, elk soort licht of invalshoek levert een ander plaatje op.

Overigens kreeg ik er nog een Orbita winder bij cadeau, niet verkeerd allemaal =D>

Genoeg geklets, hier is hij dan (of moet ik zij zeggen?) :S :

Mugshots:

(met flits)

het prachtige (en lastig te fotograferen) veredelede Valjoux uurwerk:

Mooi gegraveerde sluiting:

En de onvermijdelijke wristshot:

Wauw…
Niet mijn ding maar wel een behoorlijk stukje vakwerk!
Veel plezier ermee!

Erg mooi hoor. Ik zou hem zelf niet dragen maar kan de schoonheid wel zeer waarderen.

Geweldig mooie deze combinatie met rotor en schitterende wijzerplaat! Dat deze Ariadne’s genummerd zijn had ik nog niet eerder gezien van Van der Klaauw. Heel veel gezonde draagtijd gewenst. (ps het gevoel dat er een overval op je bankrekening heeft plaatsgevonden is volgende week al weer weg en dan draag jij dat geweldige horloge!)

Groet,

Bojo

Hier kan ik best wel een beetje jaloers op zijn…

Nummer 67… mijn geboortejaar… zou dat nog lukken ?

1 Woord: SCHITTEREND!!!

Mooi horloge, jammer alleen dat de cijfers niet opgelegd zijn, dat hebben de orginele wijzerplaten wel toch?

Veel draag plezier, en pas op want ik denk dat het eerste krasje op dit horloge heel veel pijn doet!

Heel mooi horloge, één van de meest aparte die ik ooit gezien heb.

Ik kan mij voorstellen dat je hier heel content mee bent.

Woorden schieten te kort voor dit prachtig stuk vakwerk.

Michel

Prachtig, werkelijk prachtig.
Perfecte samengang van klassiek design en vakmanschap

Mooie foto´s ook…

Fraai! Benzinger doet geweldig werk - je moet ervan houden, maar dat 't vakwerk is staat buiten kijf. Ik vind 'm mooi.
Veel plezier ermee!

Groet
Mark

Wondermooi horloge, Mario !!!
Ik kan me voorstellen dat je hier HEEL tevreden mee bent !
Echt een prachtklok !!!
Ook je foto’s zijn wonderwel geslaagd. (tu)

Hier word je een beetje stil van…

Chapeau!

Dit is een heel erg mooie klok!!!

Fantastisch mooi!

Veel draagplezier!

Groet,
Alex

ongelofelijk prachtig!!!
een schitterend uurwerk.
geniet.

één woord voor KUNST.

floris Schreef:

Mooi horloge, jammer alleen dat de cijfers niet
opgelegd zijn, dat hebben de orginele wijzerplaten
wel toch?

Veel draag plezier, en pas op want ik denk dat het
eerste krasje op dit horloge heel veel pijn doet!

Hoi Floris, de standaard wijzerplaten hebben tegenwoordig opgelegde indices inderdaad, bij deze plaat van benzinger is het niet mogelijk om die aan te brengen is mij verteld.

Ziet er geweldig uit en mooi in beeld gebracht!!
Gefeliciteerd, draag hem met trots!!!

groet,
Arno.

Prachtig horloge Mario. Ik heb zelf een plaat van Benzinger bij CvdK in mijn hand mogen houden en je hebt helemaal gelijk als je het hebt over een kameleon. Top horloge!!!