Geef er maar een draai aan.

Het is net als Max Verstappen zijn uitspraak over valsspelen.
Je kunt het beter niet zeggen en alleen maar denken.

Lees hier

Voor de goede orde ik zeg niets. :shushing_face:

Beter wel zeggen, dan mag het niet meer. Om bij de F1 te blijven. :joy:

Ze komen er in ieder geval zelf voor uit. Dit is een advertentie. :man_shrugging:

Ik snap het ook wel. Die zien mannetjes als Jasper goed draaien en hun grote voordeel is dat ze niet op jacht hoeven te gaan naar horloges. De klanten die willen ruilen komen toch wel bij hun terecht. Easy peasy …

Sorry voor mijn edit @RoVaGo

2 likes

Stond deze advertentie niet al op het forum enkele dagen geleden? :thinking::thinking:

Kan hem even niet terug vinden.
Maar zoals @Chlorophyl al zei… Iedereen doet het

Die zitten toch al een jaar ofzo in het Conservatorium. Weet je wat je daar moet doen ? Eten en drinken.
https://www.conservatoriumhotel.com/nl/restaurants

Waarschijnlijk omdat @jur dit soort clickbait topics direct sluit.

Uitgebreid besproken inderdaad en S&C doet helemaal niks fout. Klaar. #StemmingmakenDoeJeZo

1 like

Dan gaat ook met deze wel in " orde " komen.

“In onze samenleving uiten we ons steeds sportiever en helemaal in Nederland. We geven steeds meer uit aan sportieve kleding (exclusieve sneakers, jeans) en ook in de automotive hebben we steeds meer groei gezien in de sportieve SUV modellen.”

Sportiever ‘uiten’ is de juiste omschrijving inderdaad. De hele dag in trainingsbroeken lopen, in ‘sportieve sports utility vehicles’ rijden, abonnementje bij de basic fit waar je nooit komt, een ‘duiker’ die nog niet mee mag het zwembad in :+1:

Begin hier spontaan om me geen te kijken…
Van waar sta je ergens naar me te kijken dan? :sunglasses: