Geef jij je horloge een naam?

:rofl:

2 likes

Els, is dat die TT DJ? Past er wel bij.

1 like

Een Rolex Yachtmaster 2 noem ik Pietertje

1 like

en ook een modelnaam in mijn geval is dat Doutzen Kroes :wink:

ikmaakooknooiteenspontanefotovanDoutzenmaarpoetsikeersthetglaasje

Ik heb vernomen dat Rollie, Speedy en klokkie vrij populaire jongensnamen zijn op HF :sunglasses:.

Persoonlijk geef ik mijn horloges geen namen, ze reageren toch niet als ik ze roep tegen etenstijd :grin:.

2 likes

Yep, ze houdt er van om gelikt te worden. Gelukkig huwelijk

5 likes

Sowieso geen mannennamen. Het klinkt ook vreemd als je zegt dat je Constantijn om je pols hebt gehad.

5 likes

“Ik heb Constantijn vanochtend nog opgewonden”… nee, werkt niet inderdaad.

7 likes

Pauperhulk.

:joy: :sunglasses:

4 likes

“Geef jij je horloge een naam?”

Nee.

En als ik dat wél zou doen, zou mijn vrouw een gesloten inrichting bellen met het verzoek mij met spoed op te komen halen. :slightly_smiling_face:

2 likes

Nou nee, maar eentje (een quartz sub hommage) noem ik spottend “Nolex”.

2 likes

Dat is een Seiko 5 7019-5090

1 like

Nee geef ze geen naam

2 likes

Yep!
πέλαγος … je spreekt het uit als Pélagos en dit is 'm:

1 like
  • Jean-Louis
  • Jean-Jacques
  • Jean-Jules
  • Jean-Jean
  • Jean-Pierre
  • Jean-Michel
  • Jean-Luc
1 like

Ik noem mijn horloges ehhhhhh… gewoon horloges. Is er ook geen haat en nijd in de box.:wink:

1 like

mooie kleur blauw… inderdaad lekker azuuur…

1 like

Nee, want je horloges een naam geven is kinderachtig en eigenlijk gewoon heel sneu.

1 like

Ja.

Hahahaha… Ik zat naar die Seiko 5 te kijken en dacht “What the fuck, fool? Dat ding lijkt totaal niet op de Role…”

Ik ga maar eens koffie zetten.

Ik heb wel de neiging om als ik bij een Seiko dealer sta tegen de dames te roepen “Hee, mag ik die Sumo / Alpinist / SaveTheOcean Turtle / Samurai / Cocktail Time even proberen?” om vervolgens volledig blanco aangestaard te worden met de vraag “Welke bedoelt u, meneer?”.

Blijkbaar leeft de bijnaam voor het Seiko model alleen onder liefhebbers. En zijn AD’s geen liefhebbers.

Maar goed, koosnaampjes in m’n horlogedoos mompelen, tot dat niveau ben ik gode zij dank niet afgedaald.

Oeh donder. De nieuwe groene Sumo. Die ligt voor 800 ballen bij een lokale AD in de vitrine. Ik zie niemand 'm kopen. Godsamme wat een mooi ding, altijd liever dan de Hulk, zeg maar.

4 likes

Henk

2 likes