Geek.wish.com

Naar aanleiding van een topic hier een paar maanden geleden voor € 81,- een horloge aangeschaft. Gevalletje if it sounds to good to be true…

En alweer is dit inderdaad zo. Voor het geld krijg je een SII NH36 met een goede, solide kast en een slechte bezel. De band is wel origineel Seiko voor zover ik kan voelen/zien.

De klantenservice vindt het “erg vervelend” dat ik dit heb meegemaakt en ik heb zonder problemen een full refund gekregen. Had ik dit niet gehad, dan had ik een full refund van PayPal gekregen. En anders van de CC-maatschappij. Genoeg ingedekt dus.

Al met al dus een leuke ervaring, al had ik liever legit gehad voor het geld.

Maar toch even de waarschuwing voor andere kopers. De kans op fake is dus niet alleen waarschijnlijk, maar ook bevestigd groot.

Helaas geen foto’s van deze NA, aangezien dit niet mag. Maar 2 belangrijke punten die mij hebben doen besluiten dat het een fake is: NH63 waar Made in Japan hoort te staan en de slechte bezel. Daarnaast de slechte uitlijning van de chapter bezel. Maar dat kan ook bewust zijn gedaan :wink:

1 like

Misschien dus toch een echte Seiko?

Mijn eerste en laatste Wish ervaring.

De aflopende timer, de van en voor prijs en de correcte fotos.
Maar toch de prijs lijkt te mooi om waard te zijn…
Maar toch!? Straks klopt t wel.

Vanwege de onzekerheid betaald met de Creditcard
zodat ik mocht het via Wish niet goedkomen toch een extra stok achter de deur zou hebben.

Stock-too-good

Van de week het horloge ontvangen.
En het betrof inderdaad een f***
Met hacking en handwind.

Melding gemaakt via Wish en zeer snel een reactie terug met excuses en dat ik het geld terug zou krijgen.
Horloge hoeft niet retour.

Top opgelost via Wish.

De Solid Jubilee band is redelijk en kan ik nog wel gebruiken op een ander horloge met een default sluiting.
Bijgeleverde sluiting sluit niet en is vlijmscherp #vuilnisbak

Rest gebruik ik voor nu als oefen horloge.
Als ik uitgeprust ben krijgt die een waardige begravenis in de achtertuin.

Vraag me toch af hoe Wish hiermee weg kan komen.
Het mag toch niet zo aangeboden worden :thinking:

8a4a9c391ed7bd00d796043daceb76b6_1468234265_cropped

Thats all folks.