Geel horloge? slechts €340000

https://www.ad.nl/tour-de-france/tadej-pogacar-droeg-tijdens-recordklim-peperduur-horloge-van-340-000-euro~a700f5c2b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F&cb=1628038f-d028-4701-acf6-a1ed49329656&auth_rd=1

1 like

Meen dat meneer Cavendish heel best oak sprinten met een Richard Mille om de pols. Is dat het geheim van die mannen?

1 like

Ook bij de tennissers een "gewoon"klokkie…

Wordt ook genoemd in het artikel

't Is niet eens een geel horloge, 't heeft alleen een geel bandje…

1 like

€339.990
Dan lijkt het geen 340.000.
Dan lijkt het wat goedkoper, dan happen de mensen eerder.

4 likes

Pfff, heb je bij ali ook voor weinig :wink:. Als je dan onderuit gaat, koop je er weer een paar bij ali :grin:. Vind het trouwens ook nog een lelijk horloge en veel te druk. Die van Nadal kost trouwens 1 miljoen, tja baas boven baas he :smiley:

1 like

Ding weegt 13 gram dacht ik…. :joy:

1 like

Veel te zwaar toch voor zo’n goedkoop horloge :rofl:

2 likes

Volgens mij niet eens het juiste horloge die ze erbij zetten :joy:

2 likes

En volgens mij ook redelijk standaard in het peleton… Cavendish, pogacar, alaphillipe, yates… en heel de Bahrain Merida ploeg waaronder Wout Poels draagt dat ding…

Richard Mille’s zijn zo idioot duur, omdat je ook al de weggevertjes aan sporters en F1 teams moet bekostigen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Snap ook niet waarom ze een horloge aan doen: fiets wordt qua gewicht op de honderdste bespaart , ga je daarna iets nutteloos als een horloge aan de pols hangen. Als hij nou een wegenkaart zou weergegeven, dan zou dat een voordeel zijn, dit niet.

2 likes

Is gewoon een Tsar Bomba

1 like

Tja. Het blijft een lelijk horloge.

5 likes

Ze dragen een horloge in bijberoep denk ik.

1 like

Als je het snel zegt dan lijkt het bedrag wel mee te vallen.

Ohnee toch niet.

Het is ton-sur-ton, daar zal ik het bij laten.

1 like

Het zoveelste bewijs dat het hebben van geld geen enkele garantie biedt voor het hebben van smaak. (Dat heeft het dan wel weer gemeen met armoede, vrij naar Carmiggelt.)

Elke smaak is anders, het is niet jouw smaak. Ik vind ze ontzettend gaaf.