Geel monster

Nou… net niet…

Naast de rode:
[img]http://lh4.google.nl/monsterwatches/R1Ggs5TblQI/AAAAAAAAAmM/7KT8LvGMhXU/s800/Seiko5Monster_8.jpg[img]

Een mooie kroon:

Japanse dagaanduiding:

Lumen is dik in orde:

Prachtige wijzerplaat, het geel spreekt me erg aan. Ook de zwarte omranding van de wijzers is erg mooi.

Het enige wat me tegenstaat is de kast. En dan eigenlijk alleen het zwarte deel daarvan. Kan dat er niet af? :smiley:

Die wijzerplaat zou in een normale monster kast moeten zitten. Dat zou prachtig zijn denk ik.

Ik vind hem wel leuk maar niet voldoende om mijn huidige monster in te ruilen…

Vraag me wel af hoe dit marketingtechnisch zit. De 5’jes waren toch bedoeld als goedkoop horloge. Nu maken ze de monster opvolger ? (of blijven ze de huidige monsterreeks SKX gewoon produceren??) in de seiko 5 reeks en behoorlijk duurder.

Hebben ze teveel geleerd van de omegamania show ??

De hele SKZ-serie is Sieko5, en die zijn behoorlijk aan de prijs.

Ik vind ze toch aan de groffe kant op de een of andere manier. Op een volgende rikketik moet ik ze toch eens wat beter bekijken, misschien snap ik dan het enthousiasme van iedereen.
Is die gele wijzerplaat nu van plastic?

Groeten, Tom Vreeken.

Is dit nou een mod van jou Rob of is dit origineel zo? Ik vind het wel wat hebben.

Dit is een originele.

Ik heb hem ook compleet zwart gekocht (met alleen de schroeven en de kroon in blank staal).

Wellicht gaat het binnenwerk van die twee uitgewiseld worden (zwarte chapterring) en pruts ik e.e.a. nog in een monsterkast…

Oeps…