Ik wilde de smart-ass uit gaan hangen, maar scrollende door het JLC only topic ben ik tot de conclusie gekomen dat daar al honderden replies geen lelijk horloge is gepost.
Zo jammer…
De zoekfunctie biedt soelaas.
Maar @joepb, ik kan die verzuiling ook goed waarderen. Neem nu dat Royal Oak only topi… pardon, dat AP-only topic. Zolang men daar al die RO’s in blijft knikkeren heb ik er geen last van in mijn hoekje van het forum. Dat scheelt tijd, energie en ergernis voor iedereen.
Daar zit t m in …. Ik merk ook dat het alleen maar groter en meer is geworden maar niet perse beter …. Krijg zelfs de paar topics die ik volg echt niet bij gelezen.
Het grote succes werkt niet voor iedereen en een kleiner forum zoals dzvl toen der tijd zou denk ik beter bij mij passen…. Maar goed , het is zoals het is.
Het is inderdaad wel opvallend groter geworden de laatste jaren. Die “wat dragen we vandaag”-topics zijn gewoon niet meer bij te houden.
Ik heb een heleboel op negeren staan en ik volg een aantal merk only topics. Daarnaast zijn de NA topics ook wel leuk om te zien en het collectie topic uiteraard. Dus je kan zeker wel selectief lezen!
En hoe meer liefhebbers hoe beter lijkt mij. Zeker als je wat wil kopen of verkopen. En de kans is zo altijd groter dat je weer een model tegenkomt dat je nog niet gezien had.
Ik ben nog maar een rookie vergeleken met jou, maar ben het niet helemaal eens met je. Waarom, je hebt idd bijvoorbeeld een merk, maar binnen dat merk heb je een heleboel verschillende modellen. Dit gegeven heeft mij regelmatig op een idee gebracht om voor een bepaald model te gaan van merk x.
Als we het zouden doen op de manier van 13 jaar geleden valt er weinig meer te vertellen/tips tegen elkaar. Wat mij wel opvalt is dat er veel gehandeld wordt op het forum, als een soort bijverdienste zeg maar. Maar goed dat is aan de beheerder hoe daar mee om te gaan. Hoop je nog vaak te zien op het forum