Dat is uiteraard allemaal netjes gebeurd.
Door alle verhalen nooit erover nagedacht om er ooit wat te kopen …
Vind de berichten hier op het forum over MW dubbel. Je leest ‘kwaliteit’ en ‘lang wachten’ in één zin. Dat strookt niet met mijn beeld van een goede service.
Maar mensen blijven er blijkbaar kopen ondanks alle reacties.
Voor mij was het in ieder geval eens maar nooit weer… Jammer
Dan ga ik voor Fast & Good en betaal ik liever iets meer.
Heb liever een beeld erbij wanneer ik een product kan verwachten .
Dan moet hij wel echt de goedkoopste zijn. Anders is het vreemd dat mensen er terugkomen. Of natuurlijk zijn service voor het midden van een horloge (of vervangen van glaasjes).
Maak je niet druk, je krijgt hem vast terug.
Als een prachtige vintage
Heb JIJ een Seiko?
Wat moet je daarmee???
Dat is het probleem.
Fast en iets duurder bestaat niet. Voor zover ik weet biedt Rob iets aan wat niet overal zo te koop is… daarom heeft die het zo druk.
Ik denk als je hetzelfde doet? Maar dan wel met service, je echt rijk kunt worden…
Ik bestel graag bij Rob want de producten zijn altijd goed. En het komt altijd. Zie het als de belastingdienst; als je iets moet krijgen, moet je lang wachten, maar het komt altijd.
Tja, dit had geen verassing mogen zijn voor je Ralph.
Ik heb er geen ervaring mee en kan je mededelen dat ik er hier veel over gelezen heb. Eind al goed, net als in een sprookje. Alleen de lengte van het sprookje is onbekend.
Het schijnt dus voor zover ik weet nagenoeg altijd goed te komen en weet niemand, waarschijnlijk ook Rob zelf niet wanneer dat zal zijn.
Lijkt me heel vervelend zo te moeten werken voor de man en voor de klant is het al niet leuker.
Je vergeet met enige trots.
@RLC wil je snel in contact komen met hem? En geloof me het werkt wat ik nu ga zeggen (meerdere personen die dit probleem hadden zo geholpen) je gaat naar zijn facebookpagina en je reageerd op zijn laatste bericht dat hij geplaatst heeft. Binnen enkele minuten spreekt hij je aan thank me later
Ik had ook begin juni een bestelling gedaan, Rob heeft op geen enkel mailtje gereageerd. Uiteindelijk zijn telefoonnummer gevonden door Robokies te googlen, gebeld met het verzoek de bestelling te annuleren. Ik heb inmiddels het geld al terug.
Een slechte verkoper / een slechte koopervaring verpest de lol die je hoort te hebben van een horloge, zorgt voor een vieze nasmaak.
Jammer, ik kocht juist met enthousiasme een Seiko van een Nederlandse hobbyist.
Rob is geen hobbyist hoor. Het is een goed lopend bedrijf en Rob verkoopt duizenden horloges per jaar. Rob is een top kerel die perfectionistisch is in wat hij aflevert. Gaat daar ook heel ver in. Maar de communicatie gaat idd stroef als je zijn nummer niet hebt. Gelukkig woon ik om de hoek
My thoughts exactly, Ralph onder welke steen heb jij gezeten dat je uberhaupt dit topic opent ?
Iedereen weet dit … Rob’s wegen zijn ondoorgrondelijk Maar alle goede dingen kosten wat tijd heb vertrouwen ook dit komt goed, heeft gewoon wat tijd nodig.
oohja Ralph … misschien is het een idee dat je ook eens wat meer topics leest en bekijkt dan alleen je eigen topics / foto’s die over jezelf gaan.
Als ik probeer zo te werken, komt het merk dat ik vertegenwoordig de borden van de muur schroeven, kom ik niet meer aan de bak en zou ik zelf ook doodongelukkig zijn. Het bedekken met de mantel der liefde en “het komt altijd goed”, vind ik vreemd.
Dit is bij mij ook de truc geweest. Horloge was 2 dagen later binnen, na 2 maanden radiostilte…
Ik heb bij Rob een Shogun, een Sumo een Turtle (verruild voor de Shogun bij Rob), tweemaal Skx007 en tweemaal Skx009 gekocht. Allemaal inclusief saffier en soms met andere stalen band.
Ja het duurt lang maar de geleverde kwaliteit is zeer goed.
En bij eventueel op- en aanmerkingen handelt Rob prima de zaken af.
Ik had niets te klagen.
En nee ik bezit géén 4 Seiko’s Skx. Er waren er twee voor iemand anders.
Nog nimmer gelukt om op wat voor manier dan ook contact te leggen, laat staan iets te kopen.
Lieden die volgens zeggen wel duizenden horloges verkopen maar vierkant schijt hebben aan elke vorm van fatsoen verdienen geen podium en zeker niet hier!
Massaal negeren en nooit meer iets bestellen bij dat Monster
Heb er ook wat moeite mee… Onlangs een snxs79 besteld en erg snel ontvangen (dat dan weer wél). Maar de wijzers staan niet helemaal correct op het hele uur… Dit soort QC-dingetjes schijnt wel vaker voor te komen bij die Seiko 5 modellen… Had er bij twee andere modellen die ik heb (online gekocht via Creation Watches in Singapore), overigens geen last van. Bij deze 79 dus wél. Rob een mailtje gestuurd, begin deze maand… Moet nu nóg antwoord krijgen… Niet zo’n lekkere eerste ervaring met Monsterwatches die ook maar zo de laatste zou kunnen zijn…
Duizenden horloges per jaar?