Geen contact te krijgen met Monsterwatches

Hij verkoopt er duizend per uur volgens mij

3 likes

Soms is er opeens contact en dan weer eindeloos niet. That’s Monterwatches en Rob.

We zouden voor Rob een topic op het forum kunnen aanmaken, waar ie zijn planning in zet. Scheelt heel veel gezeur.

Ik heb letterlijk gisteren nog contact gehad met hem op Messenger

dat is echt super veel

Ja, hij heeft dan ook geen tijd voor andere dingen meer.

super sneu

Ja, we moeten eigenlijk een dagje uit voor hem organiseren.
Met Rob naar het pretpark en dat hij dan als afsluiter een lekker ijsje krijgt.

1 like

Hij schijnt trouwens ook een tijd uit de roulatie te zijn geweest door een penisverlenging.

8 likes

Dat geloof ik niet.

19 juni een seiko sxk007j besteld.
Modificaties: saffier en jubileearmband.
Vanwege drukte bij Rob gisteren binnen gekregen.

Contact was, zoals ik al vanuit dit forum kon verwachten, niet heel makkelijk te krijgen gedurende de periode tussen besteldatum en levering.

Uiteindelijk wel een bericht terug gekregen waarin hij aangaf wanneer het horloge verzonden zou worden.

Dus ten aanzien van mijn verwachtingen was het volgens verwachting.:slight_smile:
Communicatie zou uiteraard makkelijker kunnen.
Dit wist ik gelukkig al.

Het horloge is super!
Dank Rob!!

20200719_111818|374x500

2 likes

Ah! Wat een tease! Ik wil zien! :smile:

3 likes

Ik heb gelezen dat de wachttijd lang kan zijn en de communicatie moeizaam. Aan de andere kant ook dat wat deze meneer doet, hij goed doet. En bij Siebel gaan ze mijn Seiko (die uberhaupt niet meer te krijgen is) niet modificeren + garantie!
Overigens in juni twee losse bandjes besteld die beide binnen een week binnen waren.

9 likes

Looking good! :+1: zo’n jubilee en stukje saffier doen wonderen. :grinning:

1 like

Gek ik lees op veel plaatsen dat het contract enorm moeizaam gaat met Rob… Ik heb via hem al ettelijke bestellingen gedaan en een modificaties besproken altijd binnen de 4 uur reactie gehad

Heb een voorgevoel dat de manier waarop je communiceert met Rob vaak ook een rol speelt :wink:

2 likes

In Januari gevraagd naar de beschikbaarheid van een Rolex GMT Master Pepsi, maar tot op heden geen antwoord mogen ontvangen van Rob. Een half jaar vind ik persoonlijk wel ver gaan.

14 likes

Gewoon rustig afwachten.

Komt altijd goed

1 like

Ook wel eens contact gezocht met Rob, voor een bandje voor mijn Tuna. Nooit reactie gehad op mijn e-mails…