Geen contact te krijgen met Monsterwatches

Je gaat bijna denken dat dit bij de marketingstrategie hoort. Overal zie ik Monsterwatches opduiken :laughing:

Enige wat ik hier zit te denken is: ā€œHoeveel kan Rob verdienen als hij gewoon reageert op zijn mail, damnā€

4 likes

Haha maar of het goeie reclame is… zag wel wat leuke dingen maar ga er niet bestellen om de bovenstaande redenen.

Jammer dat zijn site eruit ziet alsof ie al 20 jaar geen update heeft gekregen…

2 likes

Bij Rolex werkt het ook

1 like

Ik heb het opgegeven. Vroeger best wel zaken gedaan. Soms wel reactie en dan helemaal niet. Dan houdt het op.

Zelfs dat eerste klopt niet.

Misschien kan Rob een stagiaire een plek bieden ?
Die gaat direct geld opleveren.

Bij mij kon die moeite er nog net vanaf.
Maar een ding is zeker het is een vreemde fluit,

En dan het saffierglas verkeerd om gemonteerd🤪

ā€˜There’s no such thing as bad publicity’ :joy:

Nou ik dacht meer aan iemand voor de administratie en de klantcontacten. :slightly_smiling_face:

1 like

Net even de website bekeken, waardeloos. Dus afhandeling is naar verwachting, ook waardeloos. Snap niet dat er mensen hier op het forum zijn die dit laakbare gedrag van een verkoper liggen te bagitaliseren. Vind ik een kwalijke zaak.

5 likes

Zijn hier niet eerder al honderd topics over gemaakt?

What’s new? :thinking:

1 like

Je krijgt wat je besteld, al duurt het langer. Hij doet zijn werk goed, al is de communicatie waardeloos.
Ik weet niet of men zijn gedrag bagatelliseert, maar hier op het forum weet bijna iedereen hoe het bij hem er aan toe gaat. Of je kan er mee leven en je besteld, of niet. Beide prima toch?

Op een gekke manier heb ik ook wel een zwak voor zijn manier van werken; gewoon lekker zijn ding doen, niet meegaan met de rat race van de moderne internet-tijd. Ik ben dan ook een beetje anti-instant gratification. Blijkbaar werkt het voor hem, hij doet het nog steeds zo.

7 likes

En hij geeft netjes aan hoeveel hij er nog van heeft. Anders dan sommige handelaren op chrono die het door jou bij hen bestelde pas bestellen als ze jouw order binnen hebben.

1 like

Ik heb daar allemaal geen moeite mee als hij op zijn website even vermeld dat hij niet meedoet aan de rat race en niet reageert op emails over eventuele bestellingen en dat je soms heel lang moet wachten enz enz maar dat zie ik nergens. Dan vind ik zijn handelswijze kwalijk en begrijp ik niet dat mensen hier op het forum dit gedrag goed praten. Ik vind dit niet correct. Maar ok is eigenlijk niet zo belangrijk wat ik vind.

2 likes

Het is niet mijn bedoeling iets te bagateliseren.
De manier van communiceren kan wat mij betreft veel beter.
Ik dacht voor mogelijk toekomstige kopers van een Seiko…
Het kan lang duren, matige communicatie maar wel een mooi product geleverd krijgen. (In mijn geval:slight_smile:)

een beetje een dwarsfluit zeg maar.

8 likes

Onlangs nog een aantal keer contact gehad met Rob, altijd binnen 24 uur reactie terug van hem.