Geen divers extension in Tudor Black Bay?!?

Hallo collega horloge gekken :sunglasses:

Zoals sommigen hier weten heb ik nu al een hele tijd een Tudor Black Bay in mijn collectie.

Ik realiseerde mij kort geleden eigenlijk pas dat dit duikershorloge geen ‘divers extension’ heeft. Geen divers extension op een Tudor duikershorloge??? Nee, geen divers extension… En ja, ik heb de originele band er gewoon op zitten. :wink:

Uiteraard vind ik dit helemaal geen enkel punt, want de enige duik die ik tegenwoordig nog neem is een duik in mijn nest, achter de gebreide onderbroek van Mevrouw Klokkengek. :smiley::ok_hand:

Zonder gekheid. Het bevreemdt mij, omdat je van Tudor- als Rolex dochter- toch wel een divers extension zou verwachten op dit prestigieuze model duiker.

Weet een kenner hier toevallig waarom Tudor dit belangrijke onderdeel niet op deze duiker heeft gemonteerd? Ook als je geen kenner bent, maar je weet toevallig wél het antwoord… dan houd ik mij van harte aanbevolen. :slightly_smiling_face:

Dank alvast en fijne dag gewenst!

Klokkengek. :sunglasses:

12 likes

Geen idee…maar je krijgt gewoon weer een like van Daffie :sunglasses:

2 likes

En jij mijn laatse like voor vandaag :grimacing: weer terug! :joy:

2 likes

:joy::+1:

Ps prachtige klok!!! :ok_hand:

1 like

Mijn likes zijn op…:confounded::tired_face:

2 likes

Geeft niets…ik blijf ze gewoon uitdelen :laughing:

1 like

:+1::sunglasses:

2 likes

Ze hebben duidelijk bedacht dat een echte duiker een Pelagos moet kopen :+1::smiley:

1 like

Ze hebben dan wel weer een verlengd stukje rubber voor het duiken bij de set gevoegd, voor wanneer je de rubberen band erop zet.

De koek was op :joy:

2 likes

Waarom likken jullie elkaar?

3 likes

Because we like each other :joy::joy:

Jaloers?

1 like

Omdat we elkaar zo lief vinden, wist jij dat niet? :joy::rofl::wink:

1 like

Scherp Roy! Dat zou zo maar eens kunnen. Mijn likes zijn op: :+1::wink:

4 likes

:smiley:

:see_no_evil:

Is t al weekend

4 likes

Euh, omdat de originele dit ook niet had?

1 like

Als je alle duikers die nu te koop zijn op 2 grote hopen zou leggen, mét en zónder divers extension, dan krijg je een stapel die wat de toolerige kant op gaat en een stapel die wat deskeriger is. Met veel overlap misschien, en je kunt overal mee zwemmen, maar toch.
De BB hoort misschien, al dan niet toevallig, meer bij die laatste groep.

2 likes

Behoort volgens mij ook bij die laatste groep. :wink::+1:

2 likes

Kun je nou nóg niet liken? Schiet-een-sop! :smile:

1 like

:joy::joy::joy::rofl: Je houdt hem te goed waarde collega! :+1::+1::+1::wink:

3 likes