Geen grail, wel zeer gewenst

Nee, een grail kun je mijn nieuwe aanwinst niet noemen, maar wel uitermate gewenst. Op Marktplaats kwam ik deze Seiko SKX009 tegen, van, laten we maar zeggen, een uitermate betrouwbaar persoon;)(tu). Daarom durfde ik het wel aan…

Bleek de 009 ook nog Made in Japan te zijn, wat niet heel veel uitmaakt, maar wel een leuke bijkomstigheid is.
Op rubber. Wel, dat heb ik er meteen afgegooid want ik had nog een solid Jubilee liggen.
En gek, een 007 vind ik het mooist op een oyster, deze 009 staat perfect op een Jubilee, naar mijn mening…

Enfin, mooie uitbreiding van de collectie, ik ben er weer blij mee.

Groet,

Dick

Toch zeker een graalTJE…
Mooie aanpassing ook.
Mucho felicitatión !!

Mooi! Zeker op n jubilee…
In deze configuratie ook op mijn lijstje :~

Misschien geen Grail, maar wel een Must Have, gefeliciteerd met je top klok Dick

Heel mooi !
Als je dit geen grail noemt vraag ik me wel af wat je grail dan wel niet mag zijn…
:wink:

Gave seiko, staat idd erg goed!

(tu) Fijne klok
Goeie banden keus!

idd het verschil is subtiel maar ik begrijp wat je bedoeld.
Het geeft de 009 een meer classic uitstraling.
De zomer kan niet meer stuk zou ik zeggen:)

Grt,

Drex

Mooie foto`s Dick en wat een mooie band! Ik had hem ook op een jubilee, maar met die endlinks is het wel heel mooi.

Gaaf Dick!
Altijd goed, een 009…

Het blijven prachtige horloges (tu)
Gefeliciteerd met dit icoon!

Dank je Paul :)-D

vierport Schreef:

Mooie foto`s Dick en wat een mooie band! Ik had
hem ook op een jubilee, maar met die endlinks is
het wel heel mooi.

Nice catch! Gefeliciteerd! Staat 'm goed, die jubilee. Maar met de fijne originele band is ook helemaal niks mis, imho. : ) 'n nato staat 'm ook goed trouwens. Dat is het ‘probleem’ met de 007 en 009. Je hebt zoveel opties… ; )

Proficiat! En goed punt over de jubilee op 009. Niet mijn smaak, het zit voor mij niet lekker, maar het heeft inderdaad wel wat.

Idd mooie combi zo!(tu)

Dick, wat zou je zeggen van een band van donkerblauw jeans stof en rode stiksel.
Geschikt voor 20 mm Seiko vouwsluiting?

Je weet wie dat kan maken!

Ko

Ik weet het Ko, ik houd het in gedachten…het rijpt…:)-D;)

Dick

Mooi ooit komt i er ook wel bij mij bij.
Mooie foto’s en ja de band staat er perfect bij

veel plezier er meee
gr Rob

Nice! (tu)