Geen horloge maar toch hier beland

Welkom!

1 like

Heerlijk @BroederBill , wat een verscheidenheid aan horloges, geen lijn, geen hoofdkleuren… gewoon lekker veel verschillende… voor elke mood er eentje…

Super!

Niets bijzonders qua hoge waarde hou gewoon van verschillende uurwerken, verhalen erachter, horloges en van de eigenaars. En net als happy socks veel gekke variatie. En dan na een tijd genieten verder de wereld in de horloges. Ik heb denk ik al 50 jongeren horloge dragend gekregen. Veel kinderen konden niet eens analoog klok kijken

3 likes

Heb je nog een tip voor mij Bill, mijn kleindochter moet onderhand ook aan een horloge, kan al klokkijken maar is nogal een wildebras. Klimt tegen rotsen aan, een boom is niet veilig. Opa ook niet altijd :wink:. Maar is er een redelijk onverwoestbaar kinderhorloge, dus geen G-Shock maar wel 1 die hufterproef is :thinking:

Deze is 100 wr. Is ze meisje -meisje of stoere meid? Kijk hier eens"Ice-Watch Ice-Fantasia kopen" https://www.rikkoert.nl/ice-watch-ice-fantasia-011495764#

1 like

Ik zal haar dat horloge laten zien, maar het is zeker geen meisje-meisje. Ze is zoals ze dat zeggen echt een stoere chick en echt nergens bang voor. Vandaar een hufter-proef horloge :wink:

Kijk verder op die site hebben meer modellen

1 like