Geen NA! Aargh, ik word gek!

O, heet ze Else? Ja, daar moet je mee uitkijken! (Zit er hier ook zo een naast me op de bank :smiley: )

mooi verhaal geweldige actie van je vrouw daardoor ben is je motivatie heel goed.
en ik gok op een duiker van Prometheus.
Succes met je marathon!!!

1 like

C(l)ockblock?

3 likes

Op zijn hollands gezegd: pikstraf :wink: (althans: ga ik vanuit)

1 like

Ik zie alweer wie de broek aan heeft :wink:

Persoonlijk zou ik als herinnering een horloge VOOR een dergelijk gelegenheid kopen. Dus een lichtgewicht navigator marathon (what’s in a name…) https://www.marathonwatch.com/product/navigator-quartz-date

Veel suc6 met de run!

1 like

Ghehehe, ik heb ook wel eens een broek aan. Ik mag bijvoorbeeld zelf altijd weten wat ik op brood doe. :stuck_out_tongue:

Het is geen Prometheus, en geen Marathon. Dat zou wel een passend merk zijn, maar de horloges doen me niet heel veel.

De mijne is dan wel weer heel licht, en komt van iemand die Rob heet. Nog meer mensen die een gokje willen wagen?

Wat een verhaal! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar het is deze dus:

1 like

Moet idd wel n shogun zijn…

1 like

Ken het gevoel, maand gewacht op horloge dat al gekocht en in huis was… Maar pas met speciale gelegenheid maand later gegeven zou worden. Afzien!

Een Shogun inderdaad! Was dus niet zo’n heel moeilijke hint, die Rob. Nog maar drie daagjes en 42 kilometer…

Ik voel me een beetje ā€˜the last man on earth’ als ik dit soort topics lees. Ben desalniettemin wel benieuwd naar de foto’s.

Hangt dit bij jou aan de muur…? :smile: :wink:

of ben je meer van samen bier halen

:smile:

3 likes

Haha nee hoor.

Ik krijg er een beetje moeder met kind gevoel bij. Ik moest vroeger ook eerst m’n spinazie op eten voor ik van tafel mocht om buiten te gaan voetballen.

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Als m’n vriendin een nieuwe tas koopt, neem ik die ook eerst in beslag totdat ze de afwas heeft gedaan en het hele huis opgeruimd is natuurlijk :smile:

1 like

Mooie aanwinst, twee lichtgewichten bij elkaar. :smile: (geintje)
Nu nog even lichtvoetig de marathon lopen, succes ! :+1:

1 like

en uitlopen, anders gaat het feest ook niet door

Zegt ie heel stoer op een forum waar ze toch nooit komt :wink:

2 likes

Ik ben wel benieuwd of je nu ook harder gaat lopen nu je weet wat er wacht… Moet wel een PB zijn dus he… Wat is je PB nu?

1 like

Een leuke bijpassende band gevonden.

:laughing:

Grt.

2 likes

Dat soort 50 tinten grijs doet ie maar lekker in z’n late uurtjes… :wink:

Voor mijn eerste ā€˜echte’ marathon moet ik natuurlijk nog een Personal Best neerzetten, maar tijdens de voorbereiding heb ik in februari wel al ƩƩnmaal 4:29:30 gedaan. Die ging mij niet om de snelheid, maar ik was niet ontevreden.

Voor zondag zou ik graag onder de 4 uur lopen. Zwaar maar haalbaar.

Iedereen bedankt voor de aanmoedigingen! Ook zonder prachtklok ben ik al super gemotiveerd.