Mooie band, prachtig horloge, nieuwe combi en foto’s. Goed vermakelijk verhaal! Veel plezier met je N.A.
Toch een leuke samenwerking :
Zou hetzelfde zijn als dat je bij de aankoop van een Rolex, een Seiko wekkerradio cadeau krijgt
Leuk verhaal, mooi cadau. Zou zelf niet weten waarvoor ik het mes nodig hebt, maar wat een prachtig horloge!
Haha, jammer weer dit… Het is juist zo’n mooie match met Victorinox: Een mooi Zwitsers bedrijf dat al hééél lang bekend staat voor goede kwaliteit (zelfs langer dan Oris )
Hoho…Ik zeg niks negatiefs hoor…ik moest alleen even een combi vinden tussen twee merken, waarvan de ene merk ook nog wat anders maakte dan alleen horloges. Niks slechts over Seiko .
Ik kon ook Omega nemen icm een MontBlanc pen.
Of een IWC met een Breitling euh…petje. En verder kwam ik zo 1-2-3 niet
Nou ja, je snapt t wel
Hahaha, een IWC met een Breitling petje, zit waarschijnlijk bij dezelfde actie als de Seiko wekker bij je Rolex
Wist je trouwens dat Oris tijdens de oorlog wekkers maakte met een langere gangreserve dan concurenten in die tijd? Was een belangrijk ding, waardoor het merk Oris vandaag kan zeggen dat ze sinds 1904 ononderbroken mechanische uurwerken maken