Geen NA.. Wel 150K

Met wie deel je dit nieuws?

Nou met jullie dus. Is het eigenp**perij? Ik denk het wel. Maar ik steek nog te vaak zaken weg omdat ik denk dat niemand erop zit te wachten. Dit is het horlogeforum dus mag het hier gedeeld worden denk ik!

Ik heb mijn collectie vintage horloges op YouTube gepost, drie dagen bezig geweest met een voice-over, chatGPT ingeschakeld, een vriend gevraagd voor een professionele voice-over maar geen tijd, dus dan maar de beproefde rustgevende pianomuziek onder de video plaatsen.

Tot mijn verbazing keken er meer mensen dan gewoonlijk. Waarom weet ik nog niet precies maar het is een combinatie van zaken denk ik. Ik heb al een aantal video’s gemaakt, om mijn enthousiasme voor vintage horloges te delen. Dat blijft een niche en op familiefeestjes en bandrepetities hou ik dan ook mijn tronie vaak dicht over mijn ( hardnekkige) hobby…

Wat ik zo leuk vind aan leven in deze tijd is de nieuwe mogelijkheden die technologie en social media met zich meebrengen. Het opent je wereld, als je daarvoor openstaat. Ik geef zelf les in hartje Rotterdam en zie de toename van tools als AI, chatGPT en vele andere als een zeer interessante manier om dingen gemakkelijker te maken, maar waarschuw de studenten graag voor de negatieve kant van deze ontwikkelingen.

Even terug naar nu. Ik heb dus een filmpje gepost dat aanslaat , en los van het feit dat ik mijn kinderen dagelijks up to date houd van de nieuwe hoeveelheid views, (met zuchtende reacties tot gevolg wat het hoegenaamd nog leuker maakt) merk ik dat het delen van de hobby, of je interesses in het algemeen toch voelt als een warm bad. Het is leuk als je je passie kan delen. Krijg leuke reacties uit de hele wereld en ben al bezig met een nieuw filmpje.

Ik zou zeggen,…LIKE AND SUBSCRIBE :rofl:

121 likes

Lekker rustgevend met die muziek!
Ik heb wel stiekem even gekeken maar toen door gespoeld naar die Mondia :heart_eyes:

1 like

Snap ik, de horloges staan in de beschrijving overigens. Kan je er gelijk naar toe :+1:

1 like

Inderdaad rustgevende muziek. Tof dat je zo je passie deelt en daar weer extra enthousiasme van krijgt

1 like

Hele gave collectie. Mooi filmpje en pas goed zo met de muziek erbij. Netjes hoor :+1:

1 like

Ja, erg leuk! Mooie bijzondere verzameling!

1 like

Top, die zet ik vanavond eens op :+1:
Altijd leuk om mensen vol passie bezig te zien.

1 like

Thanks! Dat is leuk om te horen, ik wil het niet te gelikt maken omdat vintage horloges eigenlijk echt het mooiste zijn in daglicht.

1 like

bijna 15min een rustgevende kijk op vintage horloges :+1:
goed gedaan, heb ervan genoten :smiley:

2 likes

Lekker man!

1 like

leuk gedaan!

1 like

Satie, Chopin, Beethoven en vintage watches. Daar word ik blij van. Dikke vette like!

Volgende keer verwacht ik overigens bij de Mondscheinsonate een vintage horloge met een maancomplicatie :wink:

2 likes

Die El Primero en DiaMaster zijn echt geweldig. Valt overigens niet mee om zo’n DiaMaster te vinden waarvan de kast niet gescheurd is. Toch wel bijzonder, krast niet of nauwelijks, maar een klap op een vekeerd punt en de kast breekt.

1 like

Mooie collectie!

1 like

Mooi gedaan man, blijf het doen zou ik zeggen :+1:.

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t2:

1 like

Dat is goed om te horen, is de bedoeling ook. Kopje koffie. Even rust in de hectiek van de dag.

Oh das een goed idee. Die heb ik alleen niet. als iemand die Jaeger voor me heeft, ik geef haar echt terug. Echt!

1 like

De Achilleshiel van deze kasten. Maar het blijft zo mooi na al die jaren. En die diepe koolstofzweem over dat spiegelende tungsten blijft ongekend mooi.

1 like

Goed idee, ik ga eens kijken of ik m’n nieuwe Moonphase horloge aan m’n pianospel kan koppelen😀

1 like