Geen onderwerp openen

waarom kan ik geen topic openen op het verkoop forum?

Hallo en welkom,

dat komt omdat er wat regels zijn:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,233333

Succes.

Om lid te kunnen worden van de groep moet u:

  1. minimaal 6 maanden lid zijn van Horlogeforum.nl
  2. de laatste 6 maanden een positieve bijdrage hebben geleverd aan Horlogeforum.nl, door middel van meerdere nuttige posts buiten het verkoopgedeelte.

aan dit voldoe ik wel, maar ik kan niks verkopen.
hoe kan dat?

Leesvoer…

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,233333

Je schreef het zelf al toch?

2. de laatste 6 maanden een positieve bijdrage hebben geleverd aan Horlogeforum.nl, door middel van meerdere nuttige posts buiten het verkoopgedeelte.

Om lid te kunnen worden van de groep moet u:

  1. minimaal 6 maanden lid zijn van Horlogeforum.nl
  2. de laatste 6 maanden een positieve bijdrage hebben geleverd aan Horlogeforum.nl, door middel van meerdere nuttige posts buiten het verkoopgedeelte.

Meent u te voldoen aan beide eisen, kunt u in de sectie “Groepen” via “Mijn Profiel” een aanvraag tot lidmaatschap doen. Een Groepsmoderator zal kijken of u voldoet aan de eisen, tot dat moment staat uw status op “In Behandeling”.

  • Als uw status “Goedgekeurd” is, bent u lid van de groep geworden en kunt u advertenties plaatsen.
  • Als uw status “Niet Goedgekeurd” is bent u niet toegelaten tot de groep.

Weet u van tevoren dat u niet voldoet aan de eisen, doe dan ook geen aanvraag. Over de uitslag wordt niet en kan niet worden gecorrespondeerd.

Je hebt er weer twee posts bij, maar of deze nuttig worden bevonden vraag ik me af :slight_smile:

hoeveel berichten moet ik dan hebben/.?
en hoezo kan ik van geen een groep lid worden?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Je zal niet beoordeeld worden op het aantal. Als je 1000 posts hebt met geen zinnig woord dan kan je er van uitgaan dat je nog geen toegang krijgt.

Maar dit is hoe ik de regels uitleg…

hmm ok ik snap het

waarom staat er dit bij mij?

Groepslidmaatschappen
Groep Permissie
Horlogemarkt.nl Niet Goedgekeurd

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

op dit moment niet.
misschien in het verleden wel

Als ik naar het aantal posts kijk en de kwaliteit daarvan zal het nog wel even duren voordat je toegang krijgt.
De regels zijn duidelijk en ook al uitgelegd in dit topic.
Helaas voor jou, maar daar kan je zelf verandering in brengen door actief mee te gaan doen op een goede manier.

maar als ik inmijn profiel bij groepen doe, kan ik geen 1 groep selecteren.
verandert dat vvanzelf een keer?

Dat kan volgens mij niemand.

dusik moet een verzoek doen bij een beheerder?

Klopt

en waar vind ik de beheerders?