Geen orient horloges in nederland?

waarom kan ik hier in nederland geen orient horloge vinden. ik wil graag een orient diver voor mijn collectie kopen. heeft iemand ervaring met deze orient? hoe is de kwaliteit?

Serious Watches heeft een hele berg Orient, duikers genoeg.

Tip van Flip, Mako XL blauw

Niet mijn foto/arm

2 likes

Ikzelf ben van Antwerpen maar ik heb wel Oriënt gezien bij een juwelier in Breda.
Naam ontgaat me maar is de Nieuwe Ginnekenstraat . niet horloge.nl die op dezelfde straat zitten.

Ik heb mijn Orient Mako gekocht bij Serious Watches. Super service ook! Geen idee of ze ook een fysieke winkel hebben.

Opvallend, in Portugal zag ik ze wel in de etalage liggen. Waarom dat in Nederland niet zo is? Geen idee. Vreemd eigenlijk.

Ik heb bij Seriouswatches inmiddels drie Orients aangeschaft. 2 Bambino’s en 1 quartz die op een Bambino lijkt. De kwaliteit van Orient is super en ik ben tevreden over Seriouswatches. Ze doen ook moeite om een model te bestellen dat niet op hun website staat.

Grt
Frans

Ik woon in de buurt van Winschoten (of all places :wink: ) en hier heeft de juwelier ze wel in de vitrine liggen. Kempkes Winschoten.

Dan woon je in de buurt :wink:

Ol’Pekel, Westerlee, Scheemda, ofzo?

Finsterwolde :wink:

1 like

Assen, Jan ten Hoor.

Ik heb mijn Oriënt Marshall besteld in de VS.

Barneveld, Ibbink voert ook Orient? (Lang geleden geweest, geen idee meer)

Ze zijn er wel, alleen weinig webshops. Is prima uit engeland/duitsland/amerika te bestellen.

Ja, die is mooi, zeker als je’m mod…

Ik liep afgelopen weekend in Breda door de Wilhelminastraat, daar zag ik bij Juwelier Hans Huijben de nodige Orients liggen. http://www.juwelierhuijben.nl

Als je weet welk model je wil hebben gewoon naar Seriouswatches gaan, 1 van de betere webshops wat service, after care en afhandeling betreft.

bedankt voor de informaie !!! ik heb vooral een orient star op het oog

Ook daarvoor kan je prima bij Seriouswatches terecht.

Succes.
Elf.