Geen raket in mijn tuin

Dus nu heb ik een rus in de keuken :smiley:

Mijn nieuwste aanwinst, een Vostok Europe. Ik was al een tijdje aan het rondkijken naar een Rus, en heb er een gevonden die me wel aansprak. Ik heb er wat snapshots van gemaakt, zal later eens proberen ze wat beter op de foto te zetten.

De achterkant maakt vermelding van de grootste raket, de N1, vandaar het topic :wink: :

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Van harte, met deze nieuwe aanwinst.

Wat een mooi horloge is dit.
Een horloge met mondiale allure.
Het heeft en fraaie uitstraling welke zich met name laat gelden door de gekartelde draaibare lunette die het mondiale karakter van deze ’Vostok’ op gepaste wijze weergeeft.
Een glasbodem en 10 atmosfeer, wat wenst de wereldreiziger zich nog meer?
Ook de bordeaux rode kleur kunnen mij bekoren, het geeft het horloge het elan welke het verdiend.
’de kracht van een raket, welke zich heer en meester maakt van het universum ’.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit wereldse horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Inderdaad een mooi horloge! Vooral de kleur is erg mooi!

Veel plezier ermee!

Paul
Leeuwarden

Mooi horloge, chique kleurencombinatie (tu)
Ik ben zelf in het bezit van een Vostok Europe Expedition 2007 die mij uitstekend bevalt en exact op tijd loopt. Ik hoop dat dit horloge je veel (draag)plezier opleverd!

mvg,

Ger Kokkes

Hallo Martin,
Congrats met je nieuwe aanwinst.
Kleur is wat speciaal, maar moet zeker kunnen.
Het is in ieder geval een smaakvol ontwerp. (tu)

Zeer mooie klok en zeer goede uurwerken. Dit is een nieuw model wat mij ook zeer aansprak. Veel draagplezier.

Eigenlijk wilde ik eerst een ander model. Op zo’n website is het toch moeilijk te zien. Toen ik eens keek waar de webwinkel zich bevond, bleek het in mijn eigen woonplaats te zijn. Wie verwacht dat nou, in een pitoresk Twentsch stadje van 7500 inwoners?
De beste mensen even opgebeld, en ik kon zo langskomen om de diverse modellen even vast te houden en om te doen.
Al met al zeer tevreden, en mét aankoop en korting (als plaatsgenoot), en zonder verzendkosten, huiswaarts gekeerd.

Groeten,

Martin

Nou dat is nog eens geluk hebben. Ik denk dat dit niet de enige Vostok wordt die je daar hebt aangeschaft. :wink:

Ziet er goed uit, de kleur van de wijzerplaat is mooi en de band heeft zo te zien bijna dezelfde kleur (tu)

Veel draagplezier.