Gaaf horloge, die had ik ook al gespot! Alleen vind ik de Black Bay denk ik mooier…
Dus de vraag is: 2750 voor een Black Bay (Black), of 6250 voor een Explorer II ( list 2016 7.450,-- !!! )…
't Zijn beide horloges die mensen volgens mij zelden hun hele leven houden, althans dat geloof ik nooit voor die Exp II.
Pak maar die Tudor voor 2750 zou ik denken.
Puur op basis van het model en de looks, geef mij maar de BB? Is gewoon een prachtklok.
Grtn.Leen
Persoonlijk zou ik beide tweedehands of anders grijs kopen. Beide lijken me nogal harde afschrijvers waardoor de tweedehandse redelijk interessant te koop zijn.
Ik kan ook niet wennen aan t dagelijks moeten opwinden v n horloge. Maar als ‘afwisselaar’ vind ik de speedy pro n hele leuke klok die idd ook goed smoelt op leer.
Ondertussen na een paar weken twijfelen ben ik toch gevallen voor een BB Red… Na wat zoeken kwam ik een mooie set tegen welke in augustus 2012 geleverd is door Schaap en Citroen Den Haag. Aan het begin van de week kort contact gehad via de e-mail en op een zaterdagmiddag al opgehaald.
Dat de kast (en lugs) volgens de critici te dik is en het daardoor horloge uit verhouding is, vind ik top! Hij draagt heerlijk comfortabel en krijgt erg veel polstijd. Wat mij betreft is het een alleskunner. Kan doordeweeks onder een overhemd gedragen worden, maar gaat in het weekend ook prima bij een shirt of trui.
Proficiat, heel erg mooie allrounder!