Geen serieus verzamelmateriaal, maar toch zo leuk…

Ik ben benieuwd wat jullie in de doos hebben dat eigenlijk geen serieuze verzamelstuk is, maar je toch te leuk vond om te laten liggen.

Ik trap af met mijn Turismo Tetre Rouge chrono. Een horloge van een Brits merkje, simpel Selita uurwerk erin, maar vond m zo leuk toen ik m online zag. Helemaal als Le Mans gek met Tetre Rouge als favoriete bocht. Ik draag m met plezier. !

44 likes

wat denkt de gemeente hier van?

:sunglasses:

35 likes

Ik zou m doen! Leuk.

2 likes

cool ding!

1 like

Welke vd twee? :slight_smile:

die van u natuurlijk :sunglasses:

echter deze is ook wel bijzonder:

De sterrenhemel draait ook langzaam in de rondte, mindblowing :innocent:

8 likes

16 likes

De Sugess, leuk panda model!

Tetre Rouge ?

Ik denk het niet.

Ik denk dat je je dial of je tekst hierboven eens beter moet lezen.

Maar inderdaad een leuk en fris ogend horloge.

1 like

er staat er al een jaar een in het blauwe gedeelte :sunglasses:

1 like

Vooral toen ik er afgelopen jaar in m’n T-shirt in de zon zat en op de schermen kon zien hoe ze bij Mulsanne van de weg dreven.

Mooi horloge! En misschien tot volgend jaar daar :wink:

3 likes

Mijn Jacques Lemans op Le Mans net voor de Dunlop Chicane. Ook niet heel verzamelwaardig, maar ik heb er al veel mee beleefd!

Ik probeer er ieder jaar bij te zijn, komend jaar zal de 9e keer zijn. Dus wellicht ook tot dan!

En die Turismo is wel cool (en toch net zo goed verzamelmateriaal). Hij doet me een beetje denken aan deze Farer:

7 likes

4 likes

Ik denk dat mijn Fonderia in deze categorie past. Leuk retro divertje met een Miyota quartz uurwerk en lekker vintage domed plexi van een klein Italiaans merk.

5 likes

Is dat die waarvan de chrono het nooit heeft gedaan? 🫣

Niet alles wat leuk is hoef ik te hebben :wink::sunglasses:
Horlogekist heeft 10 plaatsen en dat is al te veel.

1 like

Ik denk dat deze hier ook wel past.
Maar, wat is serieus verzamelmateriaal?
Je hebt mensen die heel serieus lucifermerken verzamelen, of suikerzakjes.
Doe mij dan maar zo’n leuk horloge.

3 likes

Idd beetje zelfde sfeertje. Het is een klein project, ik was de eerste besteller buiten t VK. Farer vind ik ook leuk. Heb een Lander GMT gehad die alleen weer plek moest maken voor iets nieuws.

Het is een superplek, vooral ‘s nachts.