Geen tijd te verliezen

Mooi, missie geslaagd :+1:

2 likes

Ik zie het nu pas. Munt is helaas uitverkocht. Is een schitterende munt geworden!

Wauw super cool. Iemand van de stichting belde me net om ons te bedanken. Blijkbaar heeft die post geleid tot veel verkopen van de munt. Helaas nu uitverkocht maar top van iedereen die mee heeft gedaan!

Een par jaar geleden was een collega van mij in verwachting toen haar man gediagnosticeerd werd met ALS. Heel treurig.

12 likes

Prachtig initiatief voor een verschrikkelijke ziekteā€¦

Mooi dat alles nu uitverkocht is

2 likes

Helaas te laat. Mooi iniatief en een gave munt ook! Mooi wel dat alles is uitverkocht :+1:t2:

1 like

Oef, dat is heftig. Fijn dat jullie ook aandacht hebben besteed hieraan.

Ik heb nog geen munt binnen, maar heb er 2 besteld. Als je wilt mag je er een overnemen tegen die tijd, waarbij je het geld overmaakt aan de ALS-stichting.

4 likes

De munt is weer beschikbaar.

@Garfield @RLC @Gosz @Sebastiaan

4 likes

Mooi! En direct gekochtā€¦

Thanks
G

1 like

Besteld :sunglasses::+1:

1 like

Done, dank voor de reminder. :+1:

1 like

Dank!

Ook gelijk besteld :+1:t2:

1 like

De mijne komt vandaag binnen als de Post.nl tenminste door de sneeuw weet te komen.

1 like

Super, gelijk 1 in het winkelmandje gestopt. Ziet er gaaf uit.

1 like

Thanks voor de tip, straks ff bestellen. Mijn bank doet weer eens raar :pleading_face: :frowning_face: :woozy_face:

1 like

Nog even onder de aandacht (Nu nog beschikbaar)
Gelimiteerde oplage van 5000 stuks, deel van de opbrengst gaat naar het goeie doel.

1 like

Besteld!!

1 like

Al binnen zelfs. Ziet er leuk uit en steun voor een goed doel kan nooit kwaad :+1:

2 likes

@garfield je kan je slag nog slaanā€¦
Edit; ik zie dat je dat waarschijnlijk al gedaan hebt.

1 like

Heb hem ook besteld maar nog niet binnen. @SybrenAnne: is het geen A. Lange & Sohne? Weet niet welk kaliber.

1 like

Ik heb hem 5 dagen geleden besteld, ben nu toch wel benieuwd hoe hij eruit zietā€¦
Duurt het verzenden van een simpel envelopje echt zo lang? :thinking:
Ik wacht nog even af, Pasen zat er natuurlijk ook tussen.

ALS en A. Lange & Sohne, dat zal dan geen toeval zijnā€¦ daar zou iemand heel goed over nagedacht hebben.

1 like