Waar zit het verschil 'm in?
Haha dit lijkt bijna gewoon een Photoshop
Helaas een zoveelste kopie van een welbekend merk. De S met kroon op 12uur vind ik een echte afknapper. Ziet er veel te speels en goedkoop uit
Ja maar deze is tenminste wel te koop
Toch vind ik het drie keer niets
Dit dus en je kunt vast in elk ontwerp iets terug vinden “van een ander”, ik koop wat ik mooi vind voor een prijs die me aanstaat. En wat anderen ervan vinden moeten zij weten, als ze iets laten liggen omdat het ergens op lijkt is een vrije keuze.
Deze doet me niet zo heel veel. Ik vind de wijzerplaat een beetje druk aandoen en de kleur vind ik te schreeuwerig. Ik ben sowieso geen liefhebber van de ‘horloges van kleur’-trend
Ik vind hem zeer geslaagd en zou hier best € 565 voor overhebben. Eerder dan de helft daarvan voor een San Martin in elk geval.
Maar ja, alweer Out Of Stock.
Ik zou ‘m ook doen
Die citizen heeft inderdaad dubbele uurmarkers op de 6, een stalen kast en een gele plaat…
Itt bovenstaande steinhart heeft de citizen een veel origineler ontwerp, ondanks dat er genoeg 60s/70s horloges zijn met een soort gelijke look.
Zou de term “veel” nou niet meteen willen gebruiken.
Veel merken maken nu gebruik van de kleurtjes en de tiffany blauwe is altijd snel uitverkocht. Sommige merken proberen zelf een design neer te zetten. Bij de Citizen heb ik zelf meer het idee van, wat kunnen we doen om toch wat af te wijken. Laten we de band toch maar net ff anders polijsten en laten we een datum erin gooien. Datum is al bijzonder en dan nog ook met een loop op zo’n horloge, dan probeer je te hard naar mijn idee.
De kleurtjes van CW vond ik wat origineler bijvoorbeeld
jep, die ja! naar mijn idee net wat origineler, leren bandje maakt het ook tot een ander horloge, andere wijzers, net wat sportiever
Who said that original is not fake?
Waarom wordt er gesuggereerd dat een duur merk maar meteen het origineel / eerste was, felle kleuren worden al jaren gebruikt dus de Rolex is ook maar bij elkaar gejatte copy past dingetje.
Overigens vind ik de steinhart niet zo, cijfers, tekst en merknaam zijn iets te opzichtig naar mijn smaak.
Aiiiiiiii…
Weerspiegeling van de ondergrond
Zo strak afgewerkt dat het een spiegeltje is
Ehhhh
Dat vroeg ik me ook al vaker af en dan met name in relatie tot Rolex. Ik krijg de indruk, op basis van de berichten op HF, dat Rolex overal de eerste in was.
Daarentegen meen ik ergens te hebben gelezen (nog niet zo lang geleden) dat er een ander merk is dat een maand eerder dan Rolex, een sub model uitbracht. Maar ik kan het artikel niet zo snel terugvinden op dit moment.
Volgens dit artikel op monochrome kwam de eerste sub van Rolex pas in 1954 op de markt. Dan is BP toch eerder in 53 met hun FF, met kenmerken van een moderne sub. Althans, voor mij.
Ja, ik heb gelezen dat Rolex zelf 1953 aanhoudt als zijnde geboorte. Maar dan zou je van Blancpain ook kunnen zeggen dat de geboorte in 52 was. Het moment dat ze op de markt kwamen, zou imo het ijkpunt moeten zijn. Niet het moment dat een boze bol een eureka fart liet.
Gisteren was de blauwe weer beschikbaar, dus besteld.
Erg benieuwd hoe lichtblauw gaat bevallen (bij deze winterse temperaturen en donkere dagen).
En??
Hoe is ie real life?