Geen verkeerde Steinhart

Hij is bezorgd, maar ben op t werk. Dus nog ff geduld.

1 like

Ben benieuwd :grin:
Snel geleverd door Steinhart,staan nu nog altijd op out of stock

1 like

Als ze naR geen paarse gestuurd hebben :thinking:

1 like

Mijn reactie hiervoor was aan Paul2all bedoeld. Krijg je op zo’n telefoonschermpje.

Als ze maar geen paarse gestuurd hebben :face_with_monocle:

1 like

Dat zou rampzalig zijn :grimacing:
Maar Steinhart kennende,van horen zeggen,is het een solide bedrijf.

1 like

Eerste indruk is goed. Ondanks de 39mm diameter oogt hij zeker niet klein. En de kleur is voor mij wel wat ik zocht. Volgens mij een van mijn eerste horloges zonder datum.
Wat plaatjes op mijn 19,2cm pols met crappy licht. Ik zal de komende dagen tijd maken om er wat met daglicht te schieten.

6 likes

Mooi hoor, van harte!
En zonder datum is altijd mooi, de kleur is irl mooier dan de renders. Heel benieuwd naar daglicht en wens je veel draagplezier.

2 likes

Ziet er goed uit,nog altijd “nicht auf Lager”

1 like

Zojuist de band op maat gemaakt. Zoals vaak (altijd?) bij Steinhart geschroefde schakels. Ik moest er 2 hele en 1 halve schakel uit halen. En er zitten nog 4 gaatjes voor fijnafstelling in de clasp. Leest u mee Seiko?

Daglicht foto’s:

3 likes

Heel mooi, staat je ook goed deze maat. Ben je zelf ook tevreden qua kleur?

1 like

Dank. Hij valt inderdaad niet te klein. Voor mij is 39mm normaal een grensgeval, ik heb liever 41 of 42mm.
En de kleur is lekker fris blauw, niet te fel. Daar was ik een beetje bang voor. Maar hiermee durf ik nog wel over straat als oudere jongere.

afbeelding

2 likes

Zeker, irl is de kleur mooi vind ik, op die renders is het altijd meh. Het enige echte plaatje wat er tussen staat op de site is meteen een stuk mooier.

Maar die maat staat je echt goed vind ik, zou niets groter hoeven naar mijn smaak.

Veel draagplezier en mocht je hem zat zijn dan mag je een PB’tje sturen al hoop ik dat je er lang plezier van hebt.

1 like