Ik las op de Facebook pagina van Rob monsterwatches dat hij géén Seiko Prospex, Presage en Premier meer kan / mag verkopen omdat hij " gedegradeerd" is tot Seiko basis dealer, een dealer zonder (fysieke) Seiko winkel.
Jammer.
Ik kocht daar wel eens wat.
Als de informatie correct is, zou dat ook kunnen gelden voor misterlimited van @Voordeligbijdetijd.
Onderstaand een kopie van de informatie van Rob monsterwatches op zijn Facebook:
Sorry, kopiëren van Facebook tekst lukt niet!
Tsja, volgens mij kwam je ook niet echt bij Monsterwatches uit voor zijn uitgebreide collectie aan uitverkochte Presage modellen. Jammer, maar de echte handel zat volgens mij sowieso in die divertjes van hem in plaats van in de af en toe in voorraad gekomen blauwe Presage.
Ik ben benieuwd hoe lang hij het nog gaat volhouden…
Hij reageert laks op verzoeken, mails en andere manieren van contact en kan nu ook nog minder beperkt leveren. Breil wordt niemand warm van dus die move begrijp ik ook niet. Het modden, tja, ik zie hier op het forum toch wat mooiere mods voorbij komen van mensen die het niet professioneel doen.
Ik gun hem zijn handel, maar nadat er o.a. op dit forum al jaren geroepen wordt dat hij wat zou moeten professionaliseren lijkt het einde toch steeds meer in zicht te komen. (imo)
Dat modden hier op het forum is over het algemeen alleen bekend bij HF leden. De rest van nederland die zn duiker net wat anders wil zal toch nog bij rob uit komen denk ik. Zal altijd wel vraag zijn naar zijn werk. Misschien is het voor de beste man alleen maar fijn als het wat rustiger zou worden. Kan ie reageren op mailtjes enzo
Als ik zie hoe druk hij is op de rikketik hoeven we ons echt geen zorgen te maken over zijn succes. Los daarvan plaatsen mensen veel eerder een negatieve reactie dan een positieve Dus de vraag is altijd of dat er daadwerkelijk zoveel zijn. Vergeet daarbij ook niet dat horloge liefhebbers een ontzettend kritisch publiek is.
Ik gun het hem zeer zeker! Als ik weer een Seiko nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn. Rob is uitermate flexibel en ook een prima vent. Afgaande op de berichten zou communicatie wellicht wat beter kunnen. Ik heb daar nooit een issue mee gehad omdat ik mondeling contact met hem had. Voor mij blijft hij een aanrader op Seiko gebied. Jammer dat de alles zo verhardt in de wereld…alles moet snel en liever gisteren dan vandaag…pffff
Dergelijke move van Seiko begrijp ik niet helemaal. De meeste mensen kopen hun horloge tegenwoordig online. Misschien leeft bij hen nog steeds het idee dat men die Prospex en Pressage watches liever eerst past vooralleer tot de aankoop over te gaan, en die hierdoor toch vaker over een fysieke toonbank schuiven?
In any case, zelf nogal gefrustreerd geraakt in mijn ervaringen met Rob but he always pulled through in the end. Hij slaat er zich wel door met de beurzen en mods!
Niks geks, Seiko wil zijn upmarket produktlijnen gericht op de “non-WIS” in een upmarket juwelierskanaal laten verkopen, verkopers zullen een bepaalde uitstraling winkel hebben moeten hebben met -uiteraard door Seiko gesteund een kekke Seiko Presage, Prospex en Premier vitrine met een minimum van x aantal horloges.
Rob en Misterlimited blijven lekker doe wat ze doen, gericht op liefhebbers en niet op de juwelierklant, zullen basic Seiko blijven doen, JDM importeren en wellicht buiten de importeur om toch Presage, Prospex en Premier blijven doen, beetje modden erbij en klaar. Wat een discussie daarover en verder aan de haren erbij gesleepte ervaringen zeg…
Als ik zo de geplaatste reacties eens door lees, kwam ik pas de eerste negatieve tegen rond 400ste, toen is het gezeik echt begonnen zo’n 5 jaar geleden. Daarvoor waren het alleen maar lovende woorden over Rob, wat natuurlijk ook te maken had dat men toen nog nergens anders terecht kon voor een mooi Seiko duikertje afgemonteerd naar wens.
En waren ze ook nog blij dat er een bandje gratis werd aangezet nu zitten ze al te zeiken als er een verkeerde kleur NATO voor niks word bijgeleverd. Zelf altijd correct geholpen door hem in ieder geval👌🏻
Het is de laatste jaren volgens mij inderdaad wel tweeledig geworden maar dit is algemeen bekent, dus je hebt ook het recht om ergens anders je waar te bestellen.
Maar of het gras daar groener is!