Zoals de titel zegt, op de tarievenlijst van PostNL staat voor de US geen verzekerservice meer vrij.
Iemand enig idee of dit klopt?
Zoals de titel zegt, op de tarievenlijst van PostNL staat voor de US geen verzekerservice meer vrij.
Iemand enig idee of dit klopt?
Dat is wel vreemd, ik zie het ook niet meer. Aangetekend wel tot 500 verzekerd maar ik weet niet of dat afdoende is…
HongKong e.d. staat er wel nog bij
Ik zie het ook. Heb vorige week nog een pakket verstuurd met verzekerservice naar de US.
Lijkt me dat dit wellicht met een update of zo vergeten is op de website te zetten, kan er ook nergens iets over terugvinden dat verzekerd verzenden naar de VS niet meer zou kunnen.
Nee dat is niet afdoende als je een pakket met een waarde van meer dan 500 euro verzend uiteraard.
Raar, ik heb afgelopen vrijdag nog verzekerd (aangetekend, is verzekerd tot 500,00) verzonden naar de USA…
Edit: is nog steeds. Of wil je voor een groter bedrag aan waarde verzenden?
Standaard aangetekend is verzekerd tot €500,- volgens mij. Extra verzekerservice tot €5000,- tegen extra betaling.
Sorry, verzekerservice loopt tot €5500,-
In het tarievenboekje 1 januari 2017 begrijpen ze bij PostNL nog wel dat de Verenigde Staten bij de Wereld hoort, zelfs Rusland
Watches are stupid. For losers. It’s the truth.