Geen vi(er)russen........maar vijf :D

Ook ik ben best wel liefhebber van de Russische horloges. Het Russische horloge virus heeft mij ook te pakken. Ik vind het mooie horloges met een leuke techniek voor de prijs die je ervoor betaald. Vostok, Poljot en Molnija maken daarom ook gewoon deel uit van mijn verzameling.

Hieronder op de foto staan o.a. de Poljot Albatros, Poljot Blue Angels, Poljot Classic (met Molnija uurwerk), Poljot Aviator Alarm en een Poljot Aviator. Ze lopen allemaal perfect op tijd, misschien een paar seconden per week te snel of te langzaam. Vooral de Poljot Aviator, die loopt na maanden nog vrijwel perfect op tijd. Hij loopt nog preciezer dan mijn met C.O.S.C. certificaten voorziene Breitlings…

:smiley: Hele knappe titel Jürgen (tu)

Voeg eens foto’s toe dat je de horloges om hebt, altijd beter voor de indruk!!!

Afmetingen van de voorste 2 zijn ongeveer 40mm en de overige rond de 44mm. Om mijn pols zien de eerste 2 er echt heel klein uit, daarom draag ik ze ook vrijwel niet.

Ben jij polsen-fetisjist Ronaldo? :wink: Je vraagt iedereen om een wristshot!

Nee geen polsen fetisjist maar eh… nee maar een horloge komt goed uit op foto’s als je hem draagt, geeft een veel beter beeld nog van het klokje zelf.

ik heb zelf niet zoveel ervaring met russen, maar de modellen die je toont zien er niet verkeerd uit.

joost

Russen schijnen inderdaad kwalitatief goede horloges te maken tegen lage prijzen.
Zelf heb ik er ook geen ervaring mee, maar mooie horloges zijn het wel.

Jürgen Schreef:

Afmetingen van de voorste 2 zijn ongeveer 40mm en
de overige rond de 44mm. Om mijn pols zien de
eerste 2 er echt heel klein uit, daarom draag ik
ze ook vrijwel niet.

Mocht je van die rechtse af willen, de pm staat open :slight_smile:

Ik heb 2 Poljots die me prima bevallen, maar helaas alleen achter lopen ipv. voor. Dat heb ik toch altijd liever.

Ik heb ook een aantal Poljot’s zowel oud als nieuwen een enkele Raketa en Vostok (oude). Allen bevallen uitstekend. Je ziet wel bij de oude dat het uurwerk vrij grof afgewerkt is (dus geen geneva-stripes). Lopen doen ze prima! Voor het geld gewoon top!

Niels

Die Blue Angels vind ik gewoon een mooi horloge, dus die houdt ik zeker. Tevens zijn ze alle vijf voorzien van een glazen achterkant, mooi om te zien hoe het werkt. Die Classic heeft geneva stripes.

Je komt dus altijd te laat???