Gefeliciteerd met de verkoop!

Lieve @Thonis

Namens mijzelf, @HanDavinci, @flowert en @WillemC (en de boef Selie die op de blaren zit van zijn reactie op je topic) wil ik je van harte feliciteren met de verkoop van je Seiko Giugiaro Design!

Wat een reis is het geweest, in September bood je de Seiko aan voor het luttele bedrag van 350,-. Maar helaas bleek er weinig interesse, zelfs na 6 prijsdalingen en 48 (!!) upjes leek het einde van deze aanbieding nog niet in zicht.

En dan vandaag, plotseling als een donderslag bij heldere hemel dan toch… Een melding dat het horloge verkocht is.

Wauw, just wauw. Wat benijd ik jouw geduld en doorzettingsvermogen. Ik wens je veel plezier met een eventuele nieuwe aankoop!

Groetjes,

Walter

50 likes

Ps. Ik ben benieuwd wie de nieuwe eigenaar is!

2 likes

Moet dit in algemene horlogepraat?
- Drebin, 2020 -

23 likes

Ben erg benieuwd voor hoeveel het uiteindelijk is verkocht.

1 like

Gaat over een horloge :white_check_mark:

3 likes

Bij 50 wilden we een taart opsturen. :cake:

7 likes

Ik niet.

Ja. Hier waren we serieus in.

5 likes

B5F08D99-CEEC-4DD6-BD0E-E3218632F2DE

5 likes

Ik ook niet eigenlijk

Haha klopt, ergens baal ik dar het niet door is gegaan

Heeft dit horloge de meeste ups gehad ? Of is er in de geschiedenis ooit nog 1 met meer geweest ?

1 like

Ik sluit me van harte aan bij deze felicitaties. Ieder upje maar weer checken, eindeloos bedenken of ik de koper zou moeten zijn. Maar nu dan eindelijk verlost van die innerlijke strijd! Gefeliciteerd!

3 likes

mij god, Thonis! Inderdaad gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Ik denk dat niemand nog had durven dromen dat hij hier op HF nog verkocht mocht worden.

Naast al dit moois moet ik je toch bekennen dat er nu wel een bepaalde leegte is gekomen. Stug hebben we al je ‘upjes’ geliked en het magische getal van 50 ‘upjes’ en de daar, voor ons bijbehorende likes, was in zicht. WAT NU?!

Desalniettemin nogmaals gefeliciteerd met de verkoop! :kissing_heart:

3 likes

ik kan me nog een kontiki herinneren… :see_no_evil:

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-eterna-super-kontiki/144494/59

4 likes

Fantastisch! Van harte! @Drebin je hebt niet alle ups geliket.

1 like

ja die had er meer :joy:

1 like

Ik neem het stokje wel over! Gefeliciteerd @Thonis. :smile:

2 likes

@Watch2Morrow show is wat wrist shots? Of prullenbak shots.

2 likes

Gaat mijn scooter horloge worden.

10 likes

Haha kak…

1 like

Dan moet je nog ff maat :rofl:

1 like