Hoi allemaal,
Ik lees hier vaak posts over het ‘flippen’ van horloges. Ook ik heb hier last van!
Om deze winteravond wat kleur te geven: laat eens wat horloges zien die je geflipt hebt
Hier een aantal die ik heb laten gaan:
Hoi allemaal,
Ik lees hier vaak posts over het ‘flippen’ van horloges. Ook ik heb hier last van!
Om deze winteravond wat kleur te geven: laat eens wat horloges zien die je geflipt hebt
Hier een aantal die ik heb laten gaan:
Daar zitten een paar hele mooie tussen.
met vriendelijke groet,
Aad
Heb zelf niet veel geflipt, maar ben wel gek op jouw oude Rolex oyster met stoere zwarte plaat!::o
Die Futurematic zoek ik… 37 mm variant, right?
Die zou ik ook wel willen, excellent!
Oef! Als je zulke mooie horloges hebt verkocht, dan moet je daar nu wel héél mooi spul voor in de plaats hebben
Dat je een Rolex en een JLC flippert kan ik me nog voorstellen, maar die Kirova?
Onvoorstelbaar;)
Dat je een Rolex en een JLC flippert kan ik me nog
voorstellen, maar die Kirova?Onvoorstelbaar;)
Hmmm :S … Tom volgens mij komt dit allemaal door de radioactiviteit van die CCCP (Rus) :)o, anders du je zo mooie spul toch niet weg:D
Maar tja nu is toch iemand anders( blij :)-D
;)groet Iwan
Prachtig hoor! De Cyma w.w.w. en de Lemania monopusher waren erg fraai, was die canteen een echte Elgin?
Daar zit gaag spul tussen. Die JLC en Lemania zijn pracht horloges (tu)
Nou, die Rolex en die Lemania had je wel mijn kant op mogen flipperen. Jardur is weer opnieuw in productie gegaan as we speak.
Menno
Vind ze allemaal mooi eigenlijk. Maar de Enicar, Longines, JLC en die laatste chrono springen er tussen uit. Heerlijke horloges…
Bedankt voor de reacties. Ik heb eigenlijk ook Geen idee waarom ik ze ooit geflipt heb. Zit te denken om als goed voornemen voor volgend jaar de collectie ongewijzigd te laten…ps jeroen: die jlc heb je volgens mij al eens live bij pikotech gezien waar ik m had laten servicen
Dat zal hem zijn. Ik heb jou daar toch niet ontmoet toch? Heeft M. uit de school geklapt aangaande mijn interesse?
Geen spijt van die lemania? Prachtig ding!
die Jardur is COOL!
Knappe horloges man !!!
Zo’n Eberhard , maar dan met zwarte wijzerplaat , heb ik (voor m’n vrouw).
De Rolex , JLC en Lemania zijn subliem .
Maarre … Een horloge ‘flippen’ , hoe doe je dat ?
Is dat kopen om te verkopen of heb ik het mis ?
Yo , Manu .
Omdat domme vragen niet bestaan ga ik hem gewoon stellen: wat is ‘een horloge flippen’ ?
Fipperen is in het andere forumgedeelte een ingeburgerd begrip. Het betekent dat je een horloge maar kort in bezit hebt en al snel verkoopt of inruilt voor iets anders:)
De horloges die hier voobijkomen zijn aan mij voorbij gegaan, want oa die Enicar… die is nog door Richard Askham onder handen genomen als ik me niet vergis. Die had ik wel aan mijn verzameling willen toevoegen…
Klopt, Pikotech and Richard Askham is waar ik mijn horloges altijd laat servicen; en dan vaak alsnog flipper…