Gegraveerde caseback TAG HEUER Aquaracer + vraag

Maar op een 21,5mm breedte past een 22mm bandje natuurlijk altijd, zo niet zelfs beter :wink: (behalve metaal, maar dat zou ik het liefst origineel houden/kopen).

2 likes

Nice, die gaat nooit meer weg. Heb zelf twee gegraveerde horloges. 1 van m’n trouwdag en 1 met de namen en geboortedata van m’n zoons. Tevens een horloge aangeschaft toen ik 25 jaar in dienat was, die gaan allemaal niet meer weg. Mooie manier om je collectie uit te breiden en tevens bescherming voor verkopen waar je later spijt van krijgt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

3 likes

Mooi gedaan.

Ziet er mooi uit! Een mooie herinnering!

Zelf heb ik een hartje laten lasergraveren aan de zijkant van mij Tag Heuer Carrera ter ere van mijn ouders. Zou het in ieder geval niet bij ieder horloge doen i.v.m. waardevermindering maar deze Tag gaat nooit weg :wink:

1 like

22mm nemen, dat past wel. 21 zal te klein zijn

Ik heb inmiddels inderdaad 22mm besteld. Gaan we gewoon maken…

1 like

Ik kom nog even terug op dit draadje vanwege de silicone strap tussen de 21,5 mm lugs. Mogelijk handig mochten mensen in de toekomst eenzelfde vraag hebben…

Toch gewoon zoals voornoemd een 22mm silicone strap besteld (Barton Elite Silicone). Deze past er dus gewoon prima tussen. Echter het vaste (lange??) gedeelte van de quick release springbars was dus ook echt 22mm lang, dus die paste er niet echt lekker tussen. Deze quick release dus vervangen voor gewone 22mm springbars en toen zat ie perfect…

2 likes

Kijk! Das nuttige informatie, thanks! :raised_hands:

Anders zat ik aan deze bandjes te denken van Zealande :point_down: edoch zijn 150 euro’tjes best aan de prijs voor een rubber bandje.

https://www.zealande.com/en/129-tag-heuer-aquaracer-calibre-5

Deze in mijn zoektocht naar een silicone/rubber strap ook een keer voorbij zien komen. Volgens mij mooie banden en zo te zien ook mooie aansluiting bij de kast.
Mááááár…, 150,- ekkies voor een rubber bandje van een derde partij? Als ik genaaid wil worden laat ik dat wel ergens anders doen… :crazy_face::crazy_face:

1 like