Hallo HF,
Even weer wat luchtigs in deze bizarre -nee: KRANKZINNIGE- tijden…
In 2017 kocht ik naar aanleiding van de geboorte van mijn zoon een horloge. Soort van baar-cadeau voor mezelf zeg maar.
Dit werd een TAG HEUER Aquaracer met mega gave rode besel insert.
De afgelopen jaren steeds gehinkt op twee gedachten om wel, of niet, de caseback te laten graveren. Afgelopen week dacht ik ineens fuck-it, ik laat het gewoon doen. Tevens in het kader van “support your locals” dit gewoon laten doen bij mijn locale juwelierszaak. Aldaar dus heel voorzichtig gevraagd of het graveren van een caseback zou kunnen vallen onder “het uitvoeren van noodzakelijke reparatie”? (Je weet wel: Corona regels) Na een gefronste wenkbrauw waren we het er samen over eens dat het zeker belangrijk was om dit nu te doen…
Om een lang verhaal kort te maken, ik wil jullie graag het resultaat laten zien. Ik ben blij dat ik het heb laten doen en ik ben tevreden met resultaat:
Nog meer gegraveerde horloges nav een geboorte oid op HF?? (Oww fack, daar is al een topic voor, maar laat het toch maar gewoon zien hier)
Tevens nog twee vragen omdat ik een BARTON Elite Silicone bandje met quick release springbars wil bestellen:
-Welke paardenL*L bij Tag Heuer heeft bedacht om een lug width van 21,5mm toe te passen. Ik hoor graag de naam van dit crapuul?
-Welke maat kan ik nu het beste nemen? 21mm of 22mm? Of gaat dit zowieso niet en zijn er betere suggesties?
Ik lees nu dat dit eigenlijk drie vragen zijn. Excuus voor de verwarring…
Tot slot een nabrander: Hierboven staat dat ik en de juwelier de corona regels een beetje hebben opgerekt. (omdenken is zo’n fancy hip woord wat hier misschien van toepassing is) Ik wil graag even wegblijven bij een discussie hierover. Ik ben echt wel een rechtschapen burger hoor…
Jazeker, lijkt me echt prachtig om dit over een jaartje of 14 door te kunnen geven.
Hoop wel dat ie dan inmiddels wat zuiniger op z’n spullen is dan nu…
Heb zelf 3 jaar geleden een horloge van Revolo laten maken toen mijn geliefde viervoeter was overleden met de beginletter van mijn gezin erin. Als herinnering.
Mooi gegraveerd! Ik heb beide getuigen van ons huwelijk een Orient Mako II cadeau gedaan als bedankje. Helaas was er op de achterzijde van het horloge te weinig ruimte voor een inscriptie, daarom de sluiting van de stalen band laten doen. Lang niet zo mooi als bij jou.
Leuk. Heb ook een horloge laten graveren met de naam van m’n zoon. Jammer dat dit tijdens de lock down moest, dat wel. Gelukkig zeg je zelf ook al dat het niet noodzakelijk was, maar jammer dat je niet even kon wachten.
Mooi gegraveerd! Wel ben ik benieuwd of je zelf de locatie gekozen hebt? Ik zou hem persoonlijk 1 vlak naar rechts gedaan, boven het logo zegmaar. Zelf ook wat horloges met graveringen, waaronder 1 als stage bedankje met mijn stage-periode er in gegraveerd!