Geïntegreerd hout

Beste forum,

is er iemand die types kent, of in bezit is van horloges met hout geïntegreerd in het design. Ik kwam onlangs deze Invicta tegen op een blog en was meteen gek op het design. Zelf vind ik niet zoveel over dit horloge (is me ook te groot 48mm), maar ik vroeg me af of er soortgelijke te vinden zijn.

Mvg Simon

1 like

(kan het even niet laten)

http://raymondleejewelers.net/products/wp-content/uploads/2013/07/wood-grain-1-460x460.jpg

1 like

Haha, dacht precies hetzelfde. Vooruit, omdat ze zo gruwelijk cool en/of fout zijn:

4 likes

De Hamilton Riva serie misschien?

1 like

Geen horloge.
Ben toevallig wel net een houten bril aan het maken.

Deze behoren overigens tot de top van houten brillen…
Beetje de Rolex onder de houten brillen zeg maar :slight_smile:

Nog een paar : :smile:

1 like

Deze dan maar, kost wat, maar dan heb je ook wat!

:stuck_out_tongue:

3 likes

Bedankt voor de suggesties, maar ik vrees dat ik nog wat verder zal zoeken :slight_smile:

Ik heb ooit voor mijn vriendin een houten horloge gekocht van een NL webshop.
Als je een foto wilt zien, dan kan dat.

Ja, een nixon met walnoothout geintegreerd, erg aantrekkelijk. Ben de modelnaam even kwijt, is een special edition.

dit vind ik ook niet zo slecht
treehut.co geloof ik

1 like

Al eerder gezien…
Maar dit is echt heel oud hout! (Zeggen ze…)

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/E1F5FA4C-92C6-45A7-B987-A73FEFCBD16F_zpspu5uso5e.jpg.html][/URL]

Zeer mooi bij nader inzien! Lekker wegdromen in de boomstructuurdial.

Graag, dan kan ik even checken of er mannenversie is :slight_smile:

Deze Nixon vond ik, wel niet zo mijn stijl van dial, mooie band wel! Of had je het over een ander model?

Mooie horloges op die site! Al besteld bij treehut?

Nee, maar hou ons op de hoogte mocht jij het doen :slight_smile:

U-boot hout? :wink:

Dit model, maar dan verguld en een leren band, was een gelimiteerde oplage, vele jaren terug. Ik zou er eens n nieuwe batterij in moeten doen, maar ben op moderne horloges uitgekeken.