Geïnteresseerd in horloge - is deze origineel?

Beste mensen,

Ik ben geïnteresseerd in een Omega horloge dat op marktplaats wordt aangeboden. Het horloge staat sinds gister op marktplaats onder de titel “Omega constellation”. Helaas mag ik als nieuwe gebruiker geen link toevoegen.

Advertentienummer: Advertentie m1279821120

Hoewel ik het horloge er zeer goed vind uitzien, zou ik zelf niet durven zeggen of het daadwerkelijk origineel is. Kan een van jullie met meer expertise mij van informatie voorzien of dit wel of niet het geval is?

Alvast veel dank!

Edit: ik heb een principe overeenkomst met de verkoper, vandaar gereserveerd.

Ik krijg 28 hits op Omega Constellation. Welke bedoel je?

Ff het advertentienummer door geven.

Hij is al gereserveerd!
Heb je em al gekocht? :slightly_smiling_face:

1 like

Die is wel echt. Wat vraagt ‘ie ervoor?

1 like

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1279821120-omega-constellation.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

1 like

Die is wel zeer uitgebreid gefotografeerd, Verkoper 4.5 jaar lid van Marktplaats. Zelfs het binnenwerk uitvoering gefotografeerd (mooie foto’s trouwens). Waarom zou hij niet origineel zijn?

Als ze allemaal maar zo waren…

Ver van wegblijven, die persoon neemt foto’s van iemand anders zijn horloges en biedt ze dan te koop aan!!!
Heb al meerdere malen melding gemaakt bij MP en heb zelfs de mensen gevonden van wie hij de foto’s steelt en ook zij hebben niets kunnen doen via MP.

9 likes

Ook mijn eerste gedachte

Je gaat bij z’n horloge toch naar de verkoper toe, je koopt hem toch niet ongezien.
noteer de nummers die je ziet en controleert het ter plekke.

2 likes

Toon van de advertentie vind ik al aardig verontrustend. Ik begin maar niet (he, doe ik het toch) over de naam van de verkoper. Is toch een extra alarmbelletje.

3 likes

ik zet mijn geld in op Bertus1… met grote bocht omheen lopen.Die foto’s zijn net even TE gelikt.

1 like

Verkocht zo te zien, aan @Miede007?

1 like

lijkt eerder op ‘verwijderd door Marktplaats’ … en dat weet je genoeg

1 like

Dag allemaal, ik heb alsnog besloten om met de verkopende partij af te spreken en ik ben blij om te kunnen vermelden dat het goed verlopen is. De advertentie doet wellicht anders vermoeden (…) maar de persoon in kwestie is zeker een kenner. Ik heb de cijfers van het uurwerk vergeleken met de advertentie en deze komen overeen. Het horloge is in prachtige staat en ik mag mij vanaf heden eigenaar noemen! Ik zal later nog een foto toevoegen. Kortom: niet alles is wat het soms op het eerste gezicht lijkt. Dank voor jullie bijdrages!

10 likes

Goed zo, goed gedaan .

Een NA topic??

Klinkt goed.

Leuk te horen Miede.
Je hebt geluk dan want ik heb die Ozcan al rare dingen zien doen.
Volgens mij leurt hij met andermans horloges en wanneer hij een koper heeft koopt hij ook snel het horloge.
Blij dat het goed is gaan voor je en ik kijk uit naar de foto’s .

2 likes