Geintje voor mijn vriendin

Via een link van Dreski kwam ik op Ebay bij een verkoper die grappige horloges met LED verlichting verkoopt.
Voor een cent + een paar dollar verzendkosten onderstaand hebbedingetje gekocht.

Ook Floris van 2 jaar en 4 maanden vindt het een leuk ding :slight_smile:







De ADHD-stand (afwisselend heel erg snel elke kleur na elkaar zal ik jullie besparen :D)

Erg leuk dingetje! Kijken hoelang die het volhoud :wink:

erg leuk, voor die paar $ altijd goed :~

hi hi, doet me nogal aan james bond in TWINE of jack bauer en 24. Die hadden ook verlichting in hun horloges.

Dat zal meer zoiets zijn:

:wink: Yup, vond em erg stoer. Ook leuk detail van de seconde wijzer.

Of zoiets als dit:

Grappig horloge.

Hebben we ook nog linkjes??? :wink:

Zoeken op eBay met Seiko of Citizen.
Ze zijn er in overvloed.
Groet,
Jan

Inderdaad geinig!

Ik heb onlangs ook een vergelijkbaar “geintje” gekocht, maar dan voor mezelf :D. Nostalgie en kon het gewoon niet aan me voorbij laten gaan …

In de praktijk blijkt het wel “lastig” dat je niet even kunt kijken hoe laat het is, maar daarvoor eerst op een knopje moet drukken. Daar heeft jouw vriendin overigens geen last van.

hij lijkt erg veel op de Channel J12,
alleen de prijs zal er niet op lijken den ik :slight_smile:

GA je die ook modificeren, Rob? Een MarineMaster met zulke kleurtjes doet t vast goed;)

Die is leuk zeg. Ik ga ook weer eens speuren voor wat leuks onder de 10 euro.

Wat leuk, zeg! :smiley: En ik vind 't niet eens een lelijk horloge. Helemaal niet! (tu)

Paul G. Schreef:

Wat leuk, zeg! :smiley: En ik vind 't niet eens een
lelijk horloge. Helemaal niet! (tu)

Nee als je dit vergelijkt met die plastic ICE watches kan hij daar heel goed naast liggen. Ik heb net een zwarte gescoord voor 5,34 euro inclusief verzenden.

dreski Schreef:

Paul G. Schreef:


Wat leuk, zeg! :smiley: En ik vind 't niet eens een
lelijk horloge. Helemaal niet! (tu)

Nee als je dit vergelijkt met die plastic ICE
watches kan hij daar heel goed naast liggen. Ik
heb net een zwarte gescoord voor 5,34 euro
inclusief verzenden.

Dikke pret! (tu) Wie doet je wat?!

idd erg geinig klokkie (tu)

Mooi man!! Kun je er geen filmpje van maken en op Youtube gooien. Wil het nu eigenlijk wel zien ook!! :slight_smile:

Lollig zeg:D

robbie409 Schreef:

De ADHD-stand (afwisselend heel erg snel elke
kleur na elkaar zal ik jullie besparen :D)

Gewoon ff snel op en neer scrollen, dan krijg je ook (ongeveer) het ADHD effect:#

Hij is er ook in de “stoere” uitvoering:

http://cgi.ebay.nl/Ohsen-digital-analog-Militaer-Uhr-7-Farbe-Beleuchtung_W0QQitemZ260550819153QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item3caa09fd51

Lijkt mijn Arnie wel :smiley: