Gekke bui.. :)

Ik heb onlangs een Braun Chronodate in bezit gekregen… ben er blij mee, en… ik heb een origineel bandje kunnen bemachtigen… echter… mijn polsen zijn te klein…

Ik had em toen ik em binnenkreeg al op staal gezet… die band wil ik eigenlijk een keer stralen, zodat ie qua uiterlijk beter bij de kast past… maar… ik bedacht me vanmorgen… NATO!..

'k vind het zelf een geslaagde combi, het horloge is grijs/zwart… en de band ook… Wat vinden jullie?

(TD) Sorry, ik vind het geen gezicht.

Edit: Mijn vrouw heeft ook even gekeken, ze vindt het wel kunnen. En meestal heeft ze gelijk.

Hmm, hier heb je dus niets aan…

Noop…
Mooie klok, mooi bandje.
Slechte combi.

Mankeert helemaal niets aan (tu)

Supercombi! Maar als man van de kleine details zou ik de gespen van de nato ook laten stralen… Maar, da’s bijzaak.

Mijn beste,

Ziet er toch prima uit zo!!
Lekker van genieten.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

ik vind het super geslaagd.

Over smaak valt te twisten… De combinatie deugt echter gewoon(tu)

Staat prima zo. Nu nog wel even het glas polijsten.

Polijsten?.. uitpersen… maat opnemen… Saffiertje erin?.. is dat geen betere optie?..

Note To self: komende week eens een deftige glazenpers bouwen… die goedkope dingen zijn bagger, en de goede zijn veel te duur… :slight_smile:

Prima hoor (tu)

Veel plezier ervan

Niets mis mee hoor. Ik had het voor dezelfde combi gekozen :)-D

ze vragen trouwens behoorlijke bedragen
voor Braun horloges,
is dat terecht of lijden ze aan het Invicta syndroom ?

deze Braun, de AW 70 Chronodate is een gelimiteerde oplage van 9999 stuks. dat drijft de prijs op… niet dat ik het erg vindt… :slight_smile:

Ik heb een originele band… dus… ze kan altijd in de verkoop als iemand me een goed bod doet… tot die tijd… zal ik haar af en toe dragen… :slight_smile:

Nice (tu)

ik vind t n mooie combi op de foto lijkt t wel alsof de band smaller is dan de lugbreedte.

en ik zou ook de gespjes/ringen in dezelfde gestraalde afwerkingen nog mooier vinden.

Just ter lering en vermaak, wat is je polsomtrek dan?