Mijn ervaring bij S&C (Maastricht ) vond ik erg leuk, het filiaal was pas een paar weken open, ik was daar voor de aanschaf van een Tudor Pelagos, eind 2018 (die @Dr.Doc nu heeft) .
Veel gepast, ook de Daytona van de verkoper daar, lekker relaxed horloges bekijken die je normaal alleen in de etalages ziet.
Het gekochte horloge wordt netjes op maat gemaakt tot het 100% goed om de pols voelt.
En dan de registratie op de garantiekaart en daarna de betaling, ach ja ff pinnenš³, beetje stress of het limiet wel op + 2500⬠stond bijgesteld.
Tja en dan naar buiten met het S&C tasje, toch wel eng, gelukkig was het toen winter dus had ik een dikke winterjas aan en die goed over de Pelagos heen getrokken. Bij de bushalte bijna niet durven kijken omdat je die waarde ineens aan je pols voelt⦠en die bewaker van S&C loop echt niet met je mee naar huisā¦
Ik vond het wel poepie sjiek aanvoelen allemaal, ik vind wel dat je zoiets duurs het beste āom de hoekā kan kopen, dan kan je bij problemen er gewoon even mee terug, dat is met internet aankopen wel iets lastiger.
Of het de meerprijs waard is, nee niet voor iedereen geloof ik, maar ik zou het zo weer doen.